Pazartesi günü saat sekiz okul vardı ve ilk ders simetri nazanaydı isime bak ters çevir yine nazan mısır gevreği yemek için mutfağa girdim annem işe gitmişti mısır gevreğini yedim üzerimi değiştirmek için odama gittim dolabı açtım bunu mu giysem şunumu diye düşünüyorum en sonunda buldum ama kırmızı elbise siyah çanta deri ceket giydim ve ayakkabılarımı giymek için kapıya çıktım ayakkabıları giyerken az kalsı yere kapaklanıyordum allah korudu telefonuma baktım geç kalacağım galiba koşa koşa okula vardım okulun önünde Buğra, berk, kumru,Turcay ve nehir beni bekliyordu nehir boynuma atladı justinnin konseri yarın saat akşam 8 de bizimkileri de çağırayım mı bende ona sen bilirsin dedim gitti dedi Buğra, kabul etti o gelse kumru kesin gelir tuncay gelmiyor berk nehire sordu derin geliyor mu diye tabi ben gelsem oda gelecek nehir evet geliyor dedi oda Kabul Etti ozaman yarın consere hazırlanıyıyoruz kumru sende kuaföre geliyor musun diye sordu oda tabiki dedi ve alışverişe gittik kızlarla ben omuzları açık bir tulum beğendim ve denedim nehir hemen atladı soo beatiful bende okey alıyorum ozaman şimdi sıra ondaydı bir kırmızı balık elbise denedi ilk deneyişinde çok yakıştı bu olsun dedim ve sıra kumrudaydı kumru sade şeyler beğeniyordu ben ona süper bir elbise buldum bunu giy dedim ve beni kırmadı çok güzel olmuştu ve ona bunu al dedim oda bu çok süslü dedi bende ona biraz bize benze dedim oda reddetmedi tamam ozaman göreceğiz dedi sonradan kuaföre gittik ve ben saçlarımı ombre' ye boyadım manikür yaptırdım ve nehir saçlarını kestirdi kiprik taktırdı sıra kumruya geldi manikür yaptırdı saçını kestirdi boyattı ve tırnak taktırdı sonra parayı ödedikten sonra bir büfeye gittik gossipçiler toplandı ben başladım kızlar hatırladınız mı Bana bir gözlüklü inek çıkma teklifi etmişti bende ona benim üç tane sevgilim var diye yalan söylemiştim ve sizde bir hafta sonra onu doğum günü partime çağırmıştınız çoçuk meğer gözlüklü inek görünüyordu o inek değilmiş taş taş tıpkı tolga Sarıtaş boşuna adama sarı taş demiyorlar hem sarışın hem taş en büyük uktem oydu keşke kabul etseydim dedim eee kızlar siz anlatın bakalım nehir yine başladı justin i nasıl sevdim biliyor musunuz İnstagramda bir resmi var vuruldum ona bende hemen atladım kız ondan sana bir halt olmaz o çarliston biberi canını acıtır Nevar be tipinde onun bizim niyazi hoca bile ona bin basar sürekli kızları küçümsüyor ünlü oldu diye bir taraflarına güveniyor kız beni dinle ben boş konuşmam o seni üzer sonra sana bırakmam kanadayı dar ederum ona benum laz damarımı attırmayun vvuuu bu nedur da bir vuruldun çarlistona al bahçeye ek ne fayda yine acidur yine o sebeple boş yere ona takma o kafana sana erkek mi yok kumru o sırada mesajlaşıyordu gülüyor bak şuna kesin buğrayla konuşuyor nehire göz kırptım kumruya eee kumru Buğra nasıl şaşkın he efendim ooo sen Karadenizin dibindesin kız kapat o telefonu konuşuyoruz şurda oda yüzünü asarak tamam ya kızma kapattım o telefonu bana ver dedim niye dedi ver ver şimdi alttan alttan yazarsın ona yazmam dedi kız ver o telefonu telefonkolik seni ne O ne demek bende sen alkolik falan değilsin telefon bağamlısısın dedim oda gülerek ay çok teşekkür ederim söylediğin için annem bir sen iki ne diyeyim öylesin çünkü konuşma kapandı herkes evine gitti. Evde annem beni bekliyor derin niye geç kaldın dedi anne sen niye erken gidiyorsun dedim bana böyle şeyler sorma ben sana söylemek istersem söylerim ama şimdi müsadenle odama gideceğim annem el işaretiyle gidebilirsin anlamına gelen bir hareket etti odama gittim annem bana çikolatalı süt yapmış ve en sevdiğim makarone yanında yatağıma uzandım ve bir yandan makarone yerken diğer yandan mesaj yazıyorum ikisini bir arada yapamam neyse meajlaşmayı sonrada yapabilirim şimdilik makarone ve sütümü içeceğim annem iyi geceler dileyerek gitti sütümü içtikten sonra uykumun geldiğini hissettim ve hemen uyudum gossip girl devam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gossip girl
Fantasyhani derler ya gossip senin doğanda var, gossip seni doğduğun anda takip eder ve bırakmaz çünkü alışmışsınızdır alışkanlıklarda öyle kolay bırakılmaz. Gossip Girl dedikoducu kız...