Salı günü geldi bugün deli cevriyeye ders vardı edebiyattan antik kuntik şeyler anlatıyor şu kişi şu kitapı ile ün kazanmıştır çokta işimize yarayacak sanki edebiyatı sevmiyorum ıyy kahrolası cevriye yine yaktun bizi deli cevriye uyuz karıya bak herkesin notunu düşük veriyor sanki çok mükemmel notlarımız varda ay yine kendi kendime dedikoduya başladım dolabımın kapısını açtım ve bir kot ve bir swet giydim kahvaltı etmeden kulaklığı takmış yürüyorum şu şarkı çık git hayatımdan bitsin artık bu ucuz roman seviyorum falan filan okulun kapısına vardım recep abi açtı kapıyı merdivenleri atlaya atlaya geçtim sınıfın kapısına vardığımda cevriye ders anlatıyordu isime bak isminden belliydi deli olduğu. Yine elinde cetvel saçına iki kalem tutturmuş beş karış etek askılı bir bluz ile masanın üstünde oturuyordu Güyya ders anlatıyor bir koca bulsada kurtulsak geçen telli babaya gitmiş çaput bağlamış Kesin bana koca ver diye dilek tutmuştur sohbet ediyor çoçuklarla bizimkiler de salak gibi her espirisine gülüyor gülmezsek sözlüyü düşük veriyor sanki çok puan veriyor biliyoruz ki sınıfta kalmamızı çok istiyor sonra ver yine eşşek yüküyle kolej parasını para için kalmamız için herşeyi yapar cimriye bak geçen kentine gönderdi paranın üstünü getir dedi 10 kr bile olsa iliğine kadar soyar kapıyı çaldım o cırtlak sesiyle gel Hmm sen misin içeri gir seni yok yazdım şimdi geç otur içimden bi tahini çıkmadı yapıştı kaldı bu okula bu kolej bu hoca yüzünden bir yıla batar vallaha batsın kurtulurum şu deli cevriyeden cevriye evet çocuklar mehmet akif Ersoy'un ün alan bir kitabı vardı o kitabın adı nedir soruyu çaktırmadan google ye yazdım sıranın altından kitabın adı şefahatmiş parmak kaldırdım cevriye evet derin söyle hocam kitabın adı şefahat bir şiir kitabı tam köşeyi döndüm derken cevriye peki bir tane şiirinin adını söyle dut yemiş bülbül gibi kekeleyerek ımm eeee şey hocam nehire sessizce sordum ne söyle Birtane oda bilmiyormuş cevriye tamam otur ben Size böyle mi öğrettim bir halt bildiğiniz yok bu kafayla o hayal olan üniversite ye rüyanızda gidersiniz burak atladı hocam ben rüyamda Size yemek yemeye geldiğimi gördüm çokta tuzluydu yemekleriniz cevriye tamam birdahakine şekerli yaparım ama ben şeker hastasıyım herkes gülmeye başladı yalandan bende bu hocanın inadına ünüversiteyi kazanmayan deli cevriye gibi çatlak olsun derken zil çaldı lavaboya gittik kızlarla şarkı açtık makyaj yapıyorduk ki 12/b deki kızlar geldi o tilki arkadaşının kulağına fısıldadı şunlara bak ya salak bunlar biraz daha sessiz olamıyorlar sanki benden kaçarmı kızın önünü kestim diğer kız kaçtı kızım arkamdan konuşup beste yapacağına yüzüme konuş düet yapalım bu şarkı ona yazılmış adeta seni çiyana arkadaşlarımdan uzak dur az harcamam yoksa seni o botokslu dudaklarını patlatır o takma kirpiklerini koparır en önemlisi o cadıya benzeyen tırnaklarını penseyle söker sana yediririm yok sataşırım dersen o bebeksi estetik yüzünden sana anca platezlerin kalır bunuda unutayım deme gossip girl peşindenehir ve kumru bukadar yeter bırak kızı korkudan bayılacak zavallı elimi saçından çektim kafasını sallayarak hıhı tamam unutmam koşarak uzaklaştı biraz süslenip püslendikten sonra bahçeye çıktık berk Buğra ve Turcay bizi bekliyordu berk eee kızlar nerde kaldınız nehir derinin halletmesi gereken bir şey vardı ama halletti berk neoldu ki nehir boşver her zamanki işler işte Buğra tamam çocuklar justinin konseri bugün ne düşünüyorsunuz nehir çok mutluyum sonunda justini göreceğim yıllardır bunu bekliyordum nehir gitmek zorunda mıyım çok sıkıcı olacak ya berk sen gelmezsen bende gelmem dedi o gelmezse Buğra hiç gelmez o gelmezse kumru hiç mi hiç gelmez Turcay ben rahatım gelmiyorum Size iyi tartışmalar nehir dur bakalım koca adam anca beraber kanca hiçbiryere gitmiyorsun lütfen ya birşey istedim kırmayın beni hem justini görünce geçer herşey beraber gidelim neolur bende peki geleceğim ama bu Son olsun nehir sen Birtanesin ya dedi berk ozaman hep beraber gidiyoruz konsere anlaştık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gossip girl
Viễn tưởnghani derler ya gossip senin doğanda var, gossip seni doğduğun anda takip eder ve bırakmaz çünkü alışmışsınızdır alışkanlıklarda öyle kolay bırakılmaz. Gossip Girl dedikoducu kız...