5Bölüm

1 0 0
                                    

Kendimizi kuaföre attık bugün'ü iple çekiyordu nehir nasıl olsa çocukluk aşkıydı saçmaydı ama gönül otada koyuyor bokada bununkide boka konmuş kuaförcüye tırnaklarıma manikür yaparmısın dedi bir yandan saçını yaptırıyor bir yandan tırnaklarını düzelttiriyordu bende aval aval ona bakıyordum kendini okadar kaptırdıki justin buna elini verse evlenme teklifi zanneder garibanım ben ise abartısız bir saç modeli her zaman ki rutin olarak yaptırdığım şeyleri yaptırdım ve eve geçtik ve odama girdim aldığım elbiseyi giydim ve turkuaz tulum elbisenin altına en iyi bir ayakkabı pudra pembe bir sitilleto ve altın sarı abiye çanta üstüme de çok sevdiğim beyaz kürkümü giydim ve gruba mesaj attım ben hazırım uyuşuklar hadi çabuk olun yoksa tek giderim berk görmüş mesajı öyle birşey mümkün olmayacağı için yazmış nehir ise kaçırırsam geberirim lan geliyorum nerde buluşalım berk ben derini alayım sonra da sizi alayım dedi bende yazdım aman istemez sanki benim arabam yok birkaç dk sonra aşağı indim aşağıdaki berkin arabasıydı lan buraya gelme demedim mi ben buna sen beklersin daha otoparktaki canım pembiş mini cuparımı çıkardım berk arabamı gördü arabasının yanından egzoz sesiyle çıktım gördü arkamdan bakakaldı ve hemen onu aradım hoparlörü açtım derin vayy sen ne çıktın be çok havalıydı ben de ben sana dedim gelme diye diğerlerini al hadi dedim oda onlar Buğra nın arabasıyla geliyor dedi tmm git işine dedim oda o biraz zor deyip arkamda onun jipi vardı sinyal ışıklarını yakıp yanıma yaklaştı bana el salladı telefon hala açıktı lan ne yapıyorsun be sen öldürmeye mi geldin kendini çık yanımdan ezer geçerim seni oda pislik bir gülüşle sen mi dedi bende lan yiyorsa o kıçın conser yerine yarışa var mısın dedim emin bir şekilde oda hay hay buyrun bayan dedi hızla hırsla sürdüm arabayı önüme geçti bir küfür savruldu ağzımdan fucking GO telefon açıktı berk ne oldu yusuf yusuf mu oldun dedi sinirlendim gaza bastım oda gülüyordu önüne geçince oooo derine bak dedi bende lan sen kimle aşık atayisun ben karadenizliyim hırstan herşeyi yaparız iki dk kaldı gelmemize parkta bir dirift attım hava atarcasına arabadan indim saçımı savunarak oda ağzı açık bana bakıyor yanına gittim eline arabadaki yiğenimin emziğini eline koydum saçımı savunarak gittim ordan elindekine baktı ve arkamdan koşup yanıma geldi bu ne oluyor dedi bende ağlama diye verdim kahkaha attım alaylı bir sesle oda bana derin hanım bugün çok şıkız bakıyorum dedi bende sizde beyefendi diye karşılık verdim içeriye beraber girdik ordan nehir Buğra turcay ve kumrunun bize işaret ettiğini gördüm oraya ilerledik ve nehir çok heyecanlıyım bayılcam heyecandan dedi bende sakın sonra kim uğraşacak seninle justin sahneye geldi ve nehir yanımda çığlık attı onunla beraber diğerleride şu şarkıyı söylüyordu what do you mean. Yanında dans eden kızlar vardı justin ara sıra onların yanına gidip şarkıya devam ediyordu bazende kestiği kızlara göz kırpıyordu sahneye birini alacaktı herkes bağırmaya başladı ben ben diye bizim kafadar tayfada justin bizi al diye bağırıyordu bende lan sizi alırmı o o kızları arıyor turcay belki alır bende dedim şansınızı zorlamayın justin bizim guruba baktı ve üçümüzü sahneye çağırdı nehir şaşırmış bir şekilde sahneye çıktı ardından ben ve kumru çıktı Justine sarıldı ve imza için bileğini ona uzattı ve justin imzaladı ardından kumru sarıldı ve en Son ben kaldım fazla yılışmadım sarılmam iki saniyeydi justin ise bana döndü ve you so beatiful dedi ingilizce biliyorum sonuçta ve tekrar sarıldı ve göz kırptı bana ve öpücük gönderdi içimden lan ne yapıyor bu bunu nehire yapması lazımdı niye geldimki zaten ve sahneden indim kızlar bana bakıyordu öldürülmesine en ağar babanı ise nehrin bakışlarıydı yanına gittim kızım bu vallahi çapkının teki ıyy yılışık diye dedim ben hiç beklemiyordum böyle yapacağını sahneye aldığında algılamış değilim nehir tmm derin sıkıntı yok artık içimde sevgi kalmadı dedi bende yemin et allah yaşadık desene diye bağırdım hadi gidiyoruz nehir hemen ciyakladı nereye dondurma yemeye gidiyoruz masal büfeye bunu kutlamalıyız dedim nehir gerek yok dedi bende hayır var dedim berke işaret ettim gidiyoruz diye oda tmm dercesine kafa salladı çıkışa doğru yürüyorduk topuğum kırıldı çat diye ağzımda bir küfür sıçmışım senin gibi ayakkabıya dedim ayakkabılarımı çıkarıp çıplak ayakla yürümeye başladım berk kızım deli misin sen dedi bende yoo değilim ne var. Bide soruyor kızım çıplak ayak yürüyorsun bilmem farkındamısın diye bağırdı bende bilmem o beynin algılayamıyorsa ne yapayım topuğum kırıldı salak görmüyon mu diye tısladım yok ben keyfimden yürüyorum zaten çıplak ayak gerizekalıyım sanki ben tamam sakin ol hadi gidiyoruz dedi Kapıda beklemedik diğerlerini anahtarım nehirdeydi mesaj attım arabamı sen al diye mesaj attım tmm dedi berk kapıyı açtı buyrun madmazel dedi meğsi ekselans dedim ve arabaya bindim oda bindi ve gaza bastı çok hızlıydı ama umrumda değildi şarkıya kendimi kaptırdım gözlerim kapalı şimdi bana sor birdaha gelir miyim nah  gelirim aynı güneş içinde erir miyim şarkıya eşlik ettim berk ise beni dinliyormuş devam et çok güzel söylüyorsun dedi utandım kızardım biraz bana baktı en sevdigin şarkılardan biri herhalde dedi bende tabiki dedim sonraki şarkı ais ezhel geceler geceler kafamın peşindeyken yaşarım karşılıksız ansız geceler olsun hep geceler ay güneşten daha güzel mırıldanıyordum bir marketin önünde durdu ve bana dondurma aldı ve bir kutu karam şarkıya dalmışım onları kucağıma fırlattı bende lan ne yapıyorsun sen as kalsın kalp krizi geçiriyorum bu yaptığın insanlık mı bedeli olacak kucağımdakilere baktım bunlar be dedim bana yarışta beni geçtin ödül olarak bunları aldım sana bende sen benim karaman ve dondurma sevdiğimi nerden biliyorsun dedim şey bende şey ne tamam ya nehire sordum ve o kantinde de her gün karam aldığını görüyordum ordan aklıma geldi karamın bir tanesini açıp yemeye başladım ve o bitter hazzını yaşarken berk hızla karamımı ısırdı bende omzuna bir yumruk attım neyapıyon be en güzel yerinde istiyorsan niye söylemiyosun dilin mi yok oda hemen karşılık verdi dilim olmasa onu nasıl yardim dedi uyuz diye tısladım acıdım acıdım al ye dedim bir karam daha açtım ona verdim araba kullandığı için inadıma çikolatayı alıp ağzına takıp al seni bücür dedim oda dur dur boğulcam diye bağırdı biraz öksürdü ağzındakini bitirdi bende gülmeye başladım nasıl bşrşeydi güzel bir duygumu bir daha bir kızla çikolatanın arasına girme busefer öldürürüm seni Ha bilmiş ol dedim oda dediki baş üstüne komutanım diyerek güldü..

gossip girl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin