Ertesi gün pazar saat 11.30 sularıydı hayret ilk defa erken uyandım yataktan atlayıp telefonu elime aldım berkten bir okunmamış mesaj vardı ben ona küsmüştüm inadına görüldü atıp cevap vermeyeceğim ve mesajı gördüğümü gördü şöyle yazmıştı derin çok özür dilerim lütfen beni affet bir daha seni üzmeyeceğim eminim öyledir sonra bana yazdı görüyorsun mesajları niye cevap vermiyorsun içimden cevap vereyim mi vermeyeyim mi diye ikilemede kaldım ama hislerim beni yanıltmaz vermeyeceğim şarkı dinlemeye başladım deniz seki 'ni korkmuyorum korkmuyorum hayat senden artık hiç korkuyorum tam benlik bir şarkıydı kapının çaldığını duydum yalnızdım evde tedirginleştim elime bir biblo aldım ve kapıyı açtım az kaldı bibloyu berkin kafasına vuracaktım ki bileğimden tuttu ve Hop yavaş ol laz kızı dedi gülümseyerek ona seni o yalancı dilenci zannettim kapımı çalıp kaçıyordu az kalsı onun değil senin kafana indirecektim bibloyu verilmiş sadakan varmış dua et birdahakine böyle sakin olmam berk gülerek bu sakin halinse sinirli halini düşünemiyorum hemen laf attım ona neden geldin ben sana gel dedim mi hemen seni affedeceğimi sanıyorsan yanılıyorsun benim laz damarımı attırma git burdan sözüme aldırış etmedi babasının evi gibi daldı evin içine koltuğa atladı eee derin ne izliyoruz eğer gitmezsen senin ölüm anını izleyeceğiz oda gülerek hahaha çok komik git hadi patlamış mısır patlat film izleriz bende çok istiyorsan git patlat makine orda mutfağa gitti bende koltuğa oturdum film izlemeye başladım beş dakika sonra mutfaktan tak tak sesler geldi koltuktan fırladım berkin yanına gittim gitmez olaydım makinenin etrafında yağlar yere dökülmüş mısırlar Allahtan mısırları patlatmayı becermiş tadına bakayım dedim bir tane aldım mısırı yüzüne tükürdüm bu ne be oda alık salak gibi soruyor ne oldu derin bende ne mi oldu ne mi oldu daha ne olacaktı az kalsı şeker komasına değil tuz komasına giriyordum git burdan tamam ben yapacağım bu arada bir yeri dağıtma içeri gitti o arada şu şaheser mısırları döktüm yeni mısırları makineye koydum ve biraz da tuzekledim patlamalarını bekledim hepsi patladığında mısırları kaseye döktüm berke seslendim filmi koy geliyorum berk sus pus oturuyor bende ona Afferin sana hep böyle ol dedim bak mısır yaptım senin o şaheserlerini geçemez Ama idare eder berk kız dalga geçme benimle kız olsaydın da misafirine sen yapsaydın dedi bende ay haspama bak lan evime daldın ne bekliyordun ay buyrun bey efendi mi deseydim tamam neyse hangi filmi koydun halka korku sevdiğini biliyorum bende Afferin birşeyler kapmışsın yanına oturdum filmin ortasında esnedim ay bu korkunç değil ki bana bekle biraz bekle olamaz asansör insanları ezdi berk korktu ben güldüm kafasını omzuma koymuş ona dedim ne oldu tırsak koyktun mu kafasını kaldırdı ne korkması bende ona dedim korktuysan Lavabo orda gidebilirsin güldüm film bitti ona dedim hadi evine uza annem birazdan gelir koltukta uyuya kalmış bende onu uyandırmanın yolunu biliyordum bağırmaya başladım hırsız var diye koltuktan fırladı ne oldu Nevar neoluyor dedi kolundan tuttum kapıyı açtım kapıya atılan kedi gibi attım kapıya onu şaşkın şaşkın bakışlarından sonra eve gitmişti zavallı çok üzülmüştür şimdi ama hak etti akşam oldu akşam yemeğinde yine tektim yemeğimi yedikten sonra pijamalarımı giydim yatak odama gittim hemen uyuya kalmışım iyi uykular derin....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gossip girl
Fantastikhani derler ya gossip senin doğanda var, gossip seni doğduğun anda takip eder ve bırakmaz çünkü alışmışsınızdır alışkanlıklarda öyle kolay bırakılmaz. Gossip Girl dedikoducu kız...