Podle přezdívky se pozná výše přátelství. Tak nějak se to říká, nebo ne?
Pokud někomu dáme hezkou přezdívku, znamená to, že ho máme rádi, pokud divnou nebo ošklivou, tak nejspíš asi moc ne.
Pokud pravidlo platí, tak to nejspíš bohužel znamená to, co už dávno vím.
Že jsem bestie, která nemá ráda nikoho.
I když mě to vážně překvapuje, já ten šílený mor, u nás ve třídě, s dáváním přezdívek z Harryho Pottera nezačala.
Všechno to začalo u Hagrida, totiž u naší spolužačky Mary.
Nemám nejmenší tušení, kdo jí tu přezdívku tenkrát dal. Uznávám, že když sedí k někomu zády a má rozpuštěné vlasy, tak hlavou vážně hodně připomíná Hagrida.
Tím ovšem veškerá podobnost končí. Hagrid je přece dobrák.No, a pak se to začalo šířit jak nákaza. A já samozřejmě nemohla zůstat pozadu.
Rozhodla jsem se, že pokud někomu dám přezdívku, musí to mít nějakou logiku.
Až později jsem zjistila, že moje logika vlastně vůbec nemá logiku, ale to bych předbíhala.
Jako první jsem začala se svým tehdejším spolusedícím Peterem.
Peter je šprt. Jiný termín se vážně použít nedá. Velice často a rád lidem připomíná, kde udělali chybu a proč.
Moje volba byla skoro od začátku jasná.
Musím říct, že proti označení Hermionka se trochu bouřil. Přece jen je to holčičí jméno a on je přece kluk.
A tak jsem uzavřela jednu z nejvíce nebezpečných dohod ve svém životě.
Řekla jsem: " Máš týden! Můžeš vymyslet jakoukoli přezdívku. Pokud tvoje vysvětlení bude mít opodstatnění, můžeš mi jí nechat."
Bylo to hodně nebezpečný a mohlo se mi to parádně vymstít, ale já se Hermionky odmítala vzdát, a tak jsem to riziko podstoupila.
Netrvalo mu to ani dva dny. Musím říct, že mě vážně překvapil. Čekala jsem, že mu to bude trvat o dost déle.
"Od tohoto dne budeš Bellatrix!"
"A zdůvodnění?"
"Strašně mi jí připomínáš."
"A v čem jako?"
"Jsi úplně stejná mrcha!"
Ano, tohle si o mně myslí mí jediní přátelé. Odůvodnění bylo bez chyby, přezdívka mi zůstala, já byla šťastná, protože znám tisíce daleko horších přezdívek, které by mě vystihovali.
Pokud si dobře vzpomínám, v kapitole Škola, jsem mluvila o člověku se jménem Diggy.
Jo, tak k tomu se taky váže zajímavý příběh.
Bylo to tak dva týdny od příhody s Hermionkou a Bellatrix.
Peter (Mia) mi kvůli lenosti, která nám oboum byla velmi dobře známá, zkracoval přezdívku na Bella.
Jednou to uslyšela Diggy, která v té době měla, pro mě nepochopitelnou, oblibu ve Stmívaní. A z toho důvodu si myslela, že je to odkaz na Isabellu Swanovou.
Když jsem to zjistila, urazila jsem se. Chápu, možná to zní divně, že mě neurazila šílená vražedkyně, ale hloupá lidská holka jo.
Tak jako tak jsem začala přemýšlet nad přezdívkou, která by mohla být dostatečným protiútokem.
Víte, Diggy má jednu vlastnost. Je věrná svým přátelům. Je to takový mrzimor.
A protože všichni víme, které dvě postavy z Harryho Pottera a ze Stmívaní ztvárnil stejný herec, který navíc chodil do mrzimoru, uvědomila jsem si, že Cedrik Diggory by mohla být docela slušná přezdívka.
Jenže řekněme si to upřímně, je příšerně dlouhá. A tak jsem začala přemýšlet nad různými zkráceninami, až jsem vymyslela Diggy.
Neptejte se mě, jak jsem k tomuhle vsemu přišla. Mojí logiku často nechápu ani já sama, natož aby jí pochopil někdo jiný.
Co dodat závěrem???
Diggy si na svojí přezdívku zvykla a dokonce se tak i sama občas podepíše do zpráv.
Je to zvláštní, skoro mám pocit, že lidé po čase udělají to, co chci.
V tom bude asi magie.
A nebo je otravuju tak dlouho, že se mi raději podvolí, hlavně aby mě nemuseli poslouchat.
Jo, to spíš.
Hezký MDŽ všem.
Bellatrix9599
ČTEŠ
Vážné Problémy
HumorAneb co dělat, když se schyluje opravdu k nejhoršímu. Ale nebojte, bude to veselý příběh. Příběh o tom, jak jsem poznal vaši matku. Ale ne, dělám si srandu. Jedna matka v příběhu figurovat bude, moje matka a tohle je můj životní příběh, aneb co všec...