Nemocnica prázdna.
Stromy okolo nej popadané.Zoja stále neverila vlastným očiam.Obe sme stály pred nemocnicou a kochali sa skazou.
Stále som hľadela na tunel,všimla si to aj Zoja a hneď sa ma spýtala:„Zoja čo to má všetko znamenať?“
Pozrela som na ňu a ani slovo nepovedala.
Pochopila ma.Nic neviem ako ona.
Vstúpili sme do časti nemocnice kde som bola aj pred tým.
Zoja všetko musela ohmatáť.Je unesená šialenými skutkami.Bolo to u nej normálne, stačí len pohľad na ňu a pochopíte.
Voľné rifle,masívny opasok,tmavé tričko, čierne boty s veľkou podrážkou a riflovou bundou.
Závidim jej celý čas jej život je dokonalý.
Možno ja som ho práve v tejto chvíli zničila.
Prázdnou chodbou prechádzať bolo normálne ale nie keď steny boli popraskané a celé od krvy.
Potiahla som Zoju ku výťahu.Vtiahla ju tak ako mňa Alex.
Našla som list bol napísaný tak krásne.
„Toto Alex nepísal!“
„Tak potom kto?“Zojine otázky som si nevšimala.Vedela,že jej neodpoviem.Nepozeraj na to čo sa stalo.Minulosť nie je. Je prítomnosť a budúcnosť a tej sa dožiješ iba keď dáš pokoj všetkým okolo.Ak nie zabije ťa to!Od tunela ruky preč nič dobré sa ti tam nestane.Alex ťa predsa varoval.S nemocnice utiekol tam a žije tam spolu s inými.Vies prečo je tam?Lebo sa ťa chce zbaviť.Si mu len príťaž v živote!Nemal ťa rád mal celú dobu rád Zoju.Je krajšia a chapavejšia než ty.Pošli ju do tunelu a nechaj ich samích a budeš v realite.To predsa chceš či nie?
Po prečítani mi udrela strašná bolesť do srdca.Zoja tam nestala pri mne,no mne to bolo fuk.Nenavidela som ju,Alexa a už vôbec seba.Ako som mu tam naletela.
A Zoji tiež.
Vyšla som na vrch nemocnice.Slzi mi vietor odfúkol do diaľky zamnou.
Nevnímala som svet.Vnimala som iba môj hnev a smútok v mojom tele.Papier som skrčila,vybrala zapaľovač a zapálila ho.
Pozerať sa na kúsky spáleného papiera odliatať niekam kam nedovidím.
Stála som na hrane budovi.Urobila krok a letela.
Nie,ako s Alexom keď mi opetuje bozk,nie ako keď ma objíme,nie ako keď mi vyžiari úsmev na tvári.
Letela som smerom k zemy.
Dopadla na zem a bol koniec.
Bol to koniec keď žijem?
YOU ARE READING
Smrť alebo život? (DOKONČENÉ)
HorrorNikto sa nepýtal či sa chcem narodiť,tak teraz mi nikto nebude hovoriť,že mám žiť.