Zaslúžil si to

8 1 0
                                    

Napísaný papier som hneď roztrhla a hodila ho do kanálu.Lano som zavesila na strom a nevedela čo mám urobiť.Ja predsa za noc nemôžem.
Dobehol ku mne Martin a povedal, že bude pykať on a nie ja.Bol ticho a postavil sa na stoličku vedľa lana.Do lana si položil hlavu.Prisla som k nemu a šla stoličku odsunúť ale povedal, že ja do väzenia nepôjdem a preto všetko spravil sám.Nic som nespravila iba pozerala,ako si odsilunul s nohami stoličku a škrtol sa pred mojimi očami.
Ja som hneď zavolala jeho rodičom nech prídu domov.Zostali zhrozený prečo im volám práve ja.Domov prišli a ja som stála stále na istom mieste a povedala, že zomrel lebo chcel on.O mňa nič nechceli vedieť iba na mňa pozerali a o chvíľu tu stála sanitka s policajtmi a vypytovali sa ma prečo.
Jediné čo som im povedala bolo,že zomrel pretože zabil chalana ktorého som mala rada a príčinu na to nemal.
Vzali má do auta a povedali nech zostanem sedieť v aute a dali mi putá len preto, že v zápisoch mám označené, že mám psychické poruchy čo nie je pravda ale im to nevysvetlím.Myslia si,že som ho povesila ja ale pravdu poznám len ja.
Pozerala som na telo, ktoré dávali dole a zrazu som zbadala niečo zvláštne.Bol to obris postavy, ktorý podišiel k môjmu oknu a pozeral na mňa.Potom sa vyparil ja som vedela, že to bol Martin.
Prišla policajtka a dala mi dole putá, že jedna žena povedala, že on to chcel sám.Pani bola ich staršia suseda.

Po dovŕšení 18 rokov som sa presťahovala do Viedne kde som začala žiť ako právnička spolu zo Zojou,ktorá pracuje ako sestrička v nemocnici.Na všetko čo sa kedy stálo som zabudla ale Alexovi do Trnavy chodievam zapaľovať sviečky aspoň raz za rok a Martinov hrob som nikdy nenašla.Jeho rodičia sa aj s malou Silviou presťahovali.Moja pravá mama aj s otcom sa zabili a sestra žije s celou rodinou v Bratislave a náš dom sa zbúral a sused si náš pozemok kúpil za lacnú cenu kvôli Trnavskej poverený bol dosť lacný,že si ho mohol dovoliť.Alexovi rodičia bývajú stále tam kde aj pred tým a v ich rodine sa nič nezmenilo.Ja som sa aj liečil na psychiatrii čo trvalo dva roky.

Do môjho života pribudlo jedno ozajstné srdce.Okrem Zojineho je tu ešte jeden chlap s ktorým chodím už rok a myslím si,že on je ten pravý.Moju budúcnosť vie ale on má posunul s nej ďalej a o týždeň sa sťahujeme do spoločného bývania lebo.Zoja ostane bývať v našom byte s jej spolupracovníčkou a dúfa,že aj pre ňu príde ten správny princ.

Veľké poďakovanie vám všetkým 🖤Dufam,že sa vám príbeh páčil

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: May 02, 2018 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Smrť alebo život? (DOKONČENÉ)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon