Mladej žene,ktorá sa stále obzerala za synom som ukradla s kočara peňaženku.
Vybrala som si peniaze iba na jedlo a cestu.
Utekala som s obchodu ako keby som utekala za snom.
Na stanici bol ešte väčší chaos ako v Trnave.
Vbehla som ku okienku a vypýtala lístok na lak keďže autobus už odišiel.
Rýchlo som utekala na nástupište tri kde by mal ešte päť minút stáť môj vlak do Trnavy.
Vbehla som do kupé ktorý bol určený na lístku a usadila sa do prvého sedadlá pri okne.V kupé som bola sama.
Uvedomila som si to až keď som sa prestala pozerať do okna.
Vlak sa pohol a ja som zaspala.
Na každej stanici som sa pri brzdení zobudila.
Táto stanica by mala byť už Trnava.
Hodila som na seba bundu a prešla ku dverám.
Dvere sa nedali otvoriť ani keď som sa ich snažila vyvaliť.Bola som zavretá vo vlaku a v kupé sama.
Asi sa vlak pokazil lebo sme zastavili pri nejakej roly.
V kupé už neboli sedadlá.Bolo to celé prázdne.Pri zemi sa začala objavovať čierna para.Srdce mi hovorilo uteč a myseľ mi hovorila zabi sa.
Vybrala som si útek.Dvere som nakoniec otvorila a vyskočila von.
To čo som uvidela má šokovalo.
Moje kupé sa pohybovalo samé.Postavila som sa presunula na koľaje a kráčala preč.
Dalo sa to rozpornať lebo som tu už bola.
Je to Buková kúsok od Trnavy.
Kupé išlo nesprávnym smerom tak som sa vybrala opačne.
Ako som kráčala kupé išlo už mojím smerom.A pomaly sa zrýchľo.Ked u bolo tak blízko že má mohlo prísť skočila som na lúku hneď vedľa.
Kupé sa zrazu naklonilo a začalo padať.Padalo rovno na mňa.Našťastie som bola dosť ďaleko.
S kupé vychádzala čierna para.
No nebola sama.S ňou vyšli aj traja psy.Každý mal dve hlavy a tri rady zubou.
Bež!
Utekala som po koľajniciach dosť dlho až kým som sa nedostala na ďalšiu zastávku.
Bola v Smoleniciach.
Ľudia na mňa nechápavo pozerali.Prečo, som zistila až keď som sa otočila.Stali tam tri čierne postavy.
Jedna biela druhá červená a trenia čierna.Každa niečo zvierala v dlani
Prvá biela denník,druhá červená injekciu a tretia čierna lano.
Pristúpili ku mne a ukázali veci a naznačili mi, že si musím vybrať.
Zober si denník!
Nezobrala som si denník ale lano.
Vedela som čo je treba.
YOU ARE READING
Smrť alebo život? (DOKONČENÉ)
HorrorNikto sa nepýtal či sa chcem narodiť,tak teraz mi nikto nebude hovoriť,že mám žiť.