Chapter 02: Affair

27 2 0
                                    

//a/n: warning: madami po tong badwords pwede niyo ng e skip. Hihi/

Bakit siya pa?

Why the hell is the problem of this fuckin destiny to play this kind of bullshit game over me.  Why of all people siya pa.

She's my friend...my bestfriend. Or should I say my fuckin SISTER.

"How could you do this Lia. You're my closest sister. Kaya mo ba to ginawa because I trust you that much?" Mahinang sabi ko.

"No. Ofcourse not Jen. I__I just love him. But Jen I swear Hindi ko sinasadyang mangyari to. I'm sorry .Its_its just an accident lumabas ako ta-tapos hindi ko inaasahang magkikita kami dun. It's jus__ " accident? I just looked at her straight to her eyes like asking-what-are-saying-by-that-accident.

How can I forgive someone who's fooling me all this time.

"Accident? For pete's sake Lia! Accidente ba na nahubad yang damit mo? Accidente ba na mag kasama kayo ngayun?__na nakahubad? What the fuck lia that guy you were making out with is my fuckin boyfriend. Are you out of your mind huh?.Goddamit lia Now tell me, baka maisipan ko pang patawarin kayo." I raised my voice 'cuz hindi ko na kaya. I know any moment from now papatak na yung luha ko. "And oh_how's his taste? Is it good? Are you doing this for many times?"

" uhm" napatingin naman kaming dalawa sa umungol. And it's shawn.

Now that I saw him like that hindi ko na mapigilan na umiyak. Bakit shawn, bakit?

"Jenina???? Oh my go__why am I. Shit" sabi sabay hawak sa noo niya. "Lia bakit__wag mong sabihin na. Oh Fuck." Dali siyang umalis sa kama at nag simulang suotin ang mga damit niyang nakakalat sa sahig.

At ako? Tulala lang na umiiyak at nakatingin sa kanya. Ayoko na. Subrang sakit.

"Wait Jen, give me 10 mins to explain please. I'm sorry. I didn't mean to do that. Alam mong ikaw lang ang babaeng mamahalin ko. It's just that__ I'm drunk and she suddenly__"

"STOP" I shouted and when I realize that, I automatically lower my voice. " stop please. Just stop and let me go. I'm sorry. I_I want to be alone." I said coldly. At kinuha ang kamay ko na hanggang ngayun ay hawak parin niya.

"And please don't talk to me anymore." that's when my tears starts to flow so much.

Umalis na'ko sa kwarto niya at iniwan silang dalawa na nakatingin lang sakin. I want to slap them both so hard but I can't ,even if nagawa nilang baboyin ako.

Pinunasan ko sandali ang luha ko na nakaharang na sa paningin ko ng bigla akong na talisod sa pang huling hagdan.

"Ouch"

"Jen_"

"If you're goin to ask me if I am okay. Well I wont lie that I'm not. ABSOLUTELY NOT. " sarcastic kong sabi. "Fine now?..Now leave me alone!" Nanginginig na boses ko.

"But-"

"Hindi ka na rin ba nakakaintendi ng english Shawn Gabriel Monteverde huh?. Stay.away.from.me and will you please stop acting that you still care about me. 'Cause I know you're not. Bumalik kana dun sakanya and continue your fuckin dirty-bed-affair my dear EX BOYFRIEND!"

"Wait EX?"




/if I do have wrong grammar, informal words, typos __I'm sorry. :) //

YOU'RE STILL THE ONE |bts|Where stories live. Discover now