5.bölüm

2.3K 144 2
                                    

Shut Up And Love Me 

Yazar :Gizli Shipper *o*

Bölüm sayısı: 14 

"SİZİ BOK KAFALILAR BIRAKIN İTTİFAK MI KURDUNUZ AAA KALKIN YATAĞIMDAN" Luhan sinirle yatağında zıplayan Sehun ve Jongin'e bağırmaya ve küfürler savurmaya başladı. Sehun ve Jongin daha fazla küfürlere dayanamadıklarından yavaşça yataktan indiler. Sehun Luhan'ı kaldırmak için kolundan tutup çekti Luhan o çekişle biraz dengesini kaybedip bodozlama olarak Sehun'un üzerine düştü. Sehun'un yüzünde ki sıcaklık artarken aynı sıcaklık güneyde(aşağılara doğru) bir yerlere daha akın ediyordu. Luhan hızlıca kalktı ve Jongin'e laf yetiştirmeye başladı. Sehun yerde hala oturuyordu çünkü ayakta olan Luhan'ın üstünde sadece bir boxer vardı ve bu onun sertleşmesine yetmişte artıyordu bile sonra birden 'ah' diye bir ses çıktı Sehun'un ağzından, Luhan ve Jongin tartışmalarını bırakıp Sehun'a döndüler. "Ah popom acıyor çok kötü yere düştüm kimse beni takmıyor ki ama" diye lafı geçiştirdi Sehun ve yavaşça koluna giren Jongin'e baktı . Evet Jongin kesinlikle bir şeyleri anlamıştı "Güzel şişlikmiş Sehun neden acaba?"deyip şeytani bir gülümseme atmıştı Jongin, tabi Sehun'dan yediği dirsek ile anında susmuştu o başka. O sırada Luhan okul formasını giymekle meşguldü ve giydiğinde dönüp banyoya gitti Jongin soru soran gözleriyle Sehun'a döndü "Sa-sadece beni et-etkiliyor o kadar yani ah Jongin bakmasana öyle imalı imalı " Sehun başını yere eğdi ve zemine odaklandı "Bende zaten benim bir erkekten hoşlandığımı söylediğimde senin alışma sürecine biraz şaşırmıştım seninde gay olduğunu düşünmemiştim ama olsun" Jongin son sözlerinde gülümseyerek göz kırptı "Ben gay değilim Jongin sadece Luhan dikkatimi dağıtıyor o kadar" Sehun hâlâ yere bakarak konuşuyordu. "Kader arkadaşıyız Sehun boşuna geveleme" Jongin Sehun'un omzuna hafifçe vurdu ve onu destekleyen bir bakış attı o sırada Luhan banyodan çıktı ve Sehun ile Jongin'i yatağından kaldırıp aşağı indirdi. "İlk defa erken kalkan oğluma dört dörtlük bir sofra hadi otur sen de Sehun'cuğum ve evet sende otur esmer çocuk" Luhan'ın annesi kesinlikle Jongin den haz etmiyordu yani -sende otur Sehun'cuğum- tatlı bir sevgi patlamasından sonra Jongin'e -evet sende otur esmer çocuk- demesi kabaydı. "Minsun teyze mükemmel olmuş ellerine sağlık" diyerek gülümsedi Sehun. "Ne teyzesi canım bana anne de demedim mi dün sana" diyerek sırtını sıvazladı Sehun'un. "Ama ben size anne dediğimde bana ters ters bakmıştınız" diye geveledi Jongin ve evden çantasını alıp çıktı. "Anne Jongin'e neden hep ters davranıyorsun o benim en iyi arkadaşım açıkcası benim bile sinirime gidiyor" diyerek Luhan koşarak çantasını alıp evden ayrıldı Jongin'e yetişmeyi umuyordu. Sehun öylece bakakalmıştı, sonra o da diğer ikisi gibi çantasını alıp koşarak çıktı evden, biraz ilerlediğinde Luhan ile çarpıştığı yerde durdu Jongin ve Luhan da orada gülüp konuşuyorlardı 'ikisi de sinirliyken bu halde olmaları tuhaf' diye düşündü içinden kıskançlık vardı ama sonra Jongin'in Kyungsoo'dan hoşlandığını hatırlayınca kıskançlık uçtu gitti o sırada Luhan arkasını dönüp Sehun'a o sevimli doğuştan sulu gözleri ve mükemmel dudaklarıyla gülümsedi. 'Eriyorum' diye iç çekti Sehun ve ikisine doğru ilerledi, onların omuzlarına kollarını atıp okula doğru gittiler. Sınıfa vardıklarında Jongin direk olarak Kyungsoo ya çevirdi gözlerini ama Kyungsoo'nun umrunda bile olmayınca vazgeçip sırasına döndü. Bir süre sonra öğretmenleri sınıfa girdi, Sehun iç çekti çünkü; ders yine tarihti o yüzden kafasını sıraya koyup uyumaya başlamıştı rüyasında Luhan'ın sabah ki halini görüyordu-ki- sert bir dürtmeye Jongin tarafından uyandırıldı "Kusura bakma ama sertleştiğini 100 metre ötedeki insan bile görebilir o yüzden uyan ve kendine gel" dedi Jongin, Sehun sersemlikle hafifçe başını eğdi kesinlikle Jongin haklıydı hemen sandalyesinin arkasına astığı çeketini önüne koydu ve içinden bildiği tüm küfürleri etti "Luhan mı?" Diye sordu Jongin ve Sehun'dan evet anlamında bir baş sallayış aldı. "PEKALA ÇOCUKLAR TARİH SINAVLARINIZI OKUYORUM DİKKATİNİZİ BANA VERİN! Ve Sehun senin eski okulunda ki öğretmenin ile görüştüm sen zaten sınav olduğun için eski okulunda olduğun sınavı not olarak alıyorum." Diye konuştu öğretmenleri Sehun'da tamam anlamında kafa salladı şuan pekte konuşacak havasında değildi ciddi bir sorunu vardı. "Sehun 85, Kris 82, Changmin 78, Hyori 93, Suho 97, Baekhyun 65 daha çok çalış Baekhyun, Suzy 80,...(isimler), Luhan 85, Kyungsoo 100 aferin Kyungsoo senden beklenildiği gibi aynen devam et ve son olarak Jongin diğer dersin sonunda yanıma gel" diyerek uyardı öğretmen Jongin'i. Jongin neden görüşmesi gerektiğini biliyordu çünkü notu berbattı Kyungsoo dan hoşlanmaya başladığından beri dersleri dinleyemiyor ve bütün dikkatini ona veriyordu bu yüzden notları kötüydü. Ders bittiğinde Sehun jet hızıyla sınıftan çıktı Jongin dışında kimse ne olduğunu anlamamıştı. Luhan kantine gitmek için Jongin'i sınıfta bırakmıştı, Jongin de tek başına oturup başını cama doğru döndürdü gerçekten kötü hissediyordu kendini, yani lisenin son yılında körü körüne birine bağlanmış ve notları birden düşüşe geçmişti. Jongin kafasını kaldırdı ve Kris'in Kyungsoo ile konuştuğunu gördü 'neden onunla konuşuyorsun Kyungsoo şuna bak senden 5 karış daha uzun seni hobbit uzaklaş ondan' diye iç sesiyle çığlıklar attı Jongin. Kyungsoo sanki Jongin'in çığlıklarını duymuş gibi hızlıca sırasına döndü ve oturdu Jongin hafif bir gülümseme bıraktı yüzüne ve istemsiz olarak sıktığı yumruğunu gevşetti. Luhan öğretmenle aynı anda sınıfa girdi anlaşılan yediği şeyi bitirmeye çalışmıştı çünkü ağzı doluydu ve yuttuktan sonra kafasını eğip sırasına oturdu."Sehun nerede çocuklar gördünüz mü?" Diye sordu öğretmen sınıfa, kimse bir şey demeyince dersi anlatmaya başladı. "Cidden, Sehun nerede Jongin biliyor musun?" Luhan Jongin in cevabı bildiğinden %100 emindi "İşlerini halletmeye gitti boşver sen onu" deyip sinsi sinsi sırıttı Jongin ama kafasına yediği tebeşirden sonra sustu ve derse döndü. Bu sırada Sehun spor salonuna girilmeden solda olan hazırlık odasındaydı. Bu oda öğrencilerin kıyafetlerini değiştirmeleri için olan kabinlerden ve duş kabinlerinden oluşan gayet mükemmel döşenmiş bir yerdi, Sehun içeriye bakındı kimsenin olmadığından emin olduktan sonra kabinlerin birine girdi ve oradaki puf benzeri bir şeye oturdu ve pantolonunu indirdi acilen ihtiyacını gidermesi gerekiyordu. Ellerini yavaşça kendi üyesine götürdü ve aşağı yukarı hareket ettirmeye başladı bir süre sonra gözlerini kapadı ve üyesinin üstündeki ellerin Luhan'a ait olduğunu düşündü ve kendini daha çok çekmeye başladı kendini Luhan ile ilgili şeylerle tatmin ettikten sonra 'Luhan' diye bir inleme bıraktı sonunda boşalmıştı, meni bacaklarından akarken uzanıp kabinlerin içinde bulunan dolabı açtı ve içerisinde peçete benzeri bir şeyler aradı biraz arayışın ardından havlu peçetelerinden(normal peçetelerinden daha büyük olanlar) buldu ve buruk bir mutlulukla alıp kendisini sildi sonra boxerını ve pantalonunu giyip dışarı çıktı peçeteleri çöpe attı ve kendisini düzeltip oradan çıktı. Sınıfın kapısına geldiğinde zil çaldı ve bütün öğrenciler koşarak hazırlık odalarına gittiler çünkü ders bedendi ve kıyafetlerini değiştirmeliydiler. Sehun tam sınıfa girecekken Luhan onu tutup çekti "Ya neredeydin seni salak dersi kaçırdın" diye söyleniyordu, aynı zamanda Sehun'u biraz önce geldiği yere geri götürüyordu; hazırlık odasına.

Shut Up An Love MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin