Shut Up And Love Me
Yazar: Gizli shipper *o*
Bölüm sayısı: 14
"Uyanın baban görürse seni öldürür Sehun" Sehun Luhan'a sarmış kollarını gevşetti ve sesin geldiğini yöne doğru döndü annesi tam karşısında duruyordu. "AN-" diye çığlık atıyordu ki annesi Sehun'un ağzını kapattı. Luhan gürültüyü duyunca gözlerini araladı ve Sehun'un göğsünden kafasını kaldırdı ama birden annesiyle göz göze gelince çıplak olan üstünü kapatmak için üstlerindeki yorganı boynuna kadar çekti. "Tanrım inanmıyorum... Seni sadece birgün evde yalnız bıraktık ama sen yalnız kalmak istememişsin anlaşılan Sehun" annesi iç çekti ve konuşmaya devam etti "Luhan annen bana senin boynunda izler gördüğünü söylemişti demek Sehun'du?" Luhan evet anlamında utangaçlıkla kafasını salladı. "SEHUUUN UYANDIN MI OKULA GEÇ KALACAKSIN" diye bağırmaya başladı babası ve birden odaya girdi, girmesiyle ağzının şaşkınlıkla açılması bir olmuştu. "Tatlım... Şey... Sakin olmalısın tansiyonun var biliyorsun" diyerek olabilecek kötü şeyleri engellemeye çalışıyordu annesi, babasının birden başı dönüp düşer gibi oldu ve Sehun -çıplak halde- babasının yanına koştu ama ondan sonra çıplak olduğunu fark edip yatağın ayak ucuna oturdu ve yastık alıp önüne koydu o sırada Luhan gözlerini kapatmış kafasını eğmiş ve yorganı gözüne kadar çekmişti. "İkinizde... Hemen... Üstünüzü... Giyinin... Ve... Aşağı... Gelin" diye konuştu babası kesik kesik konuşuyordu çünkü hâlâ şoktaydı. Sehun annesine gitmesini söyledi ve annesi ile babası birazdan aşağıda yapacakları konuşmayı düşünmek için yavaşça odadan ayrıldılar. "Sehun-ah. Bize ne olacak şimdi?" Luhan'ın gözlerinden bir kaç damla göz yaşı geldi Sehun hemen yanına gelip göz yaşlarını eliyle sildi ve onu öptü kısa ama anlamlı bir öpücüktü. "Hadi hazırlanıp aşağı inelim" dedi kendisi giyinmeye başlarken Luhan'a, Luhan kafa saklayıp denileni yaptı ve hazırlandı. Giyindiklerinde bir süre beklediler 25 dakikadır odadaydılar ve derin bir nefes alıp odadan çıktılar yavaş adımlarla salona doğru indiler, indiklerinde Sehun'un anne-babası ve Luhan'ın anne-babası tartışıyorlardı çocukları görünce sustular ve babası Sehun'a otur işareti yaptı. Sehun ve Luhan denileni yapıp hemen oturdu. Luhan birden oturunca poposunda ki acı yüzünden istemeden 'ah' diye bir ses çıkardı ve sonra başını eğip dudağını ısırdı. UTANÇTAN TEKRAR VE TEKRAR ÖLÜYORDU. "Sizler daha 18 yaşındasınız daha pek çok şeyin farkında değilsiniz." Sehun babasının sözünü kesip konuşmaya başladı "Her şeyin farkındayız baba sen endi-" ama Luhan'ın 'babanı dinleyelim' diye mırıldandığını duyunca susup babasına döndü. "Siz daha çocuksunuz ne kadar 18 yaşında olsanızda. Şimdi her şey kolay gelebilir ama bu işin sonrası da var, hayatınız hep böyle olmayacak ve çevrenizden pek çok tepki alacaksınız." Sehun babasından sonra Luhan'ın babası konuşmayı devraldı "İnsanlar sizi sürekli yadırgayacak ve normal ilişkilere göre daha çok yük binecek omuzunuza. Bunu iyi düşünün". Luhan ve Sehun sessiz kaldılar çünkü babaları kesinlikle haklıydılar. "Ne olursa olsun Luhan ile birlikte olduğumuz sürece bütün sorunlarımızın üstesinden gelebiliriz" Sehun 'kesin' olarak konuşuyordu bu ses tonunu ilk defa duymuştu Luhan ve ona güven vermişti ellerini Sehun'un elleriyle birleştirdi ve anne babasına baktı. "Emin misiniz çocuklar?" Luhan'ın ve Sehun'un anne-babası oturan oğullarına döndüler, "Evet" ikiside kendinden son derece emin bir şekilde söylediler bu kelimeyi. "Mezuniyete kısa bir süre kaldı o zamana kadar kimseye söylemeyin" dedi Luhan'ın annesi hafif sinirli bir şekilde. "A-Ama Jongin ve Kyungsoo biliyor" diye karşılık verdi Luhan, "Pekala Jongin söylemez ondan ne kadar haz etmesemde inanılmaz derecede güvenilir biridir. Ama Kyung? O kim?" Diye sordu Luhan'ın annesi, Sehun "Jongin'in sevgilisi. Tanrım" bunu ağzından kaçırdığına inanamıyordu bildiği tüm küfürleri saydı kendine. "Babası biliyor olamaz çünkü bilse Jongin'i yaşatmaz" Luhan'ın babası oğlundan onay almak istercesine ona baktı ve Luhan kafasını 'evet anlamında salladı "Sadece annesi biliyormuş babasına üniversiteye giderken söyleyecekmiş" diyerek nazikçe konuştu. Ve sonra Luhan annesi-babası ile evlerine gitmek için Sehun'ların evinden ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shut Up An Love Me
FanfictionShut Up An Love Me Yazar: Gizli shipper *o* Bölüm sayısı: Belli değil Çiftler; HunHan(Ana çift), KaiSoo Tanıtım Lisenin son yılları onlar için değişen hayatlar demekti. Bunca zamandır kaderlerinde yazılı oldukları kişileri beklediler ve sonunda o...