7.bölüm

2.1K 115 5
                                    

Shut Up And Love Me 

Yazar :Gizli Shipper *o*

Bölüm sayısı: 14

(tamamı smut)

Luhan dudaklarını Sehun'dan ayırdı ve fısıldadı "Hazırlık odasında kimse kalmamıştır". Sehun Luhan'ın ne demek istediğini anladı ve onu elinden tutup kaldırdı hızlı adımlarla hazırlık odasına girdiler gerçekten hiçkimse yoktu Luhan odaya girince kapıyı kilitledi ve Sehun birden Luhan'ın dudaklarına yapıştı kaldığı yerden devam etmek istiyordu. Luhan'ın elleri Sehun'un tişörtünün içinde dolaşıyordu Sehun bu dokunuşlar yüzünden titredi ve hafifçe Luhan'ın ağzında inledi. Luhan Sehun'un tişörtünü çıkardı ardından da Sehun hızlı bir şekilde Luhan'ın tişörtünü çıkarıp çenesini, boynunu ve göğsüne doğru ıslak öpücükler bırakarak ilerledi Luhan'ın göğsüne geldiğinde hafif bir şekilde sağ göğüs ucunu emmeye başladı bir eli Luhan'ın belinde diğer elide sol göğüs ucuyla oynuyordu. Luhan istemsiz olarak yumuşak inlemeler bırakıyordu bu Sehun'u daha çok sertleştirdi ve dudaklarını Luhan'ın göğüslerinden ayırıp göbek deliğine getirip oraya tatlı öpücükler bıraktı ardından kafasını kaldırıp Luhan'a baktı. "Lanet olsun bakma da devam et" diye inlemelerinin arasında nefes nefese konuştu Luhan, Sehun güldü ve hızlı bir şekilde Luhan'ın pantalonunu ve boxerını aşağı indirdi Luhan o kadar sertleşmişti ki boxerı birden inince üyesi resmen fırlamıştı bu Sehun'u daha da azdırdı ve hafif dil darbeleriyle Luhan'ın üyesini yalamaya başladı "AH DAHA HIZLI OL SEHUN" diye bağırmaya başladı Luhan kendine engel olamıyordu Sehun Luhan'ın bu bağırmasını duyunca daha sert ve hızlı şekilde üyenin tamamını ağzına alıp ileri geri hareket ettirdi ve sonra geri çekilip Luhan'ın yüzünü duvara yasladı ve kendi pantalonu ile boxerını çıkardı Luhan'ın kollarını yukarıda birleştirdi ve hafifçe boynunu öpmeye başladı ama Luhan Sehun'u birden tutup önüne geçirdi biraz önce kollarının olduğu yere Sehun'un kollarını yerleştirdi "Seni ben becermek istiyorum Sehun-ah" diye fısıldadı Luhan ve Sehun'un kulağına yumuşak bir öpüş bıraktı. "Eğer Jongin'e söylersen seni mahvederim o yüzden sadece becer beni Luhan" diye söylendi Sehun, Luhan gülümseyerek üyesini birden Sehun'un içine soktu "AH LANET OLSUN LANET OLSUN LANET OLSUN AAAH" diye çığlıklar atıyordu Sehun resmen ikiye ayrılıyor gibi hissetti ama bir süre sonra zevk almaya başladı "EVET BEBEĞİM DAHA HIZLI OL HADİ AH! EVET ORASI LUHAN" diye inlemeye başladı Sehun. Sonunda ikiside kendisinden geçtiğinde "Bana dön" diye seslendi Luhan Sehun'a ve onun kollarını bıraktı, Sehun Luhan'ın ne yapacağını anladığı için hemen önünü döndü Luhan eğilip Sehun'un üyesini emmeye başladı ve yavaşça Sehun'un bacaklarından tutup onu aşağı çekti şimdi Luhan üstte Sehun altta yerde uzanıyorlardı. Luhan Sehun'un üyesinin tamamını ağzına aldı ve aşağı yukarı hareketlerini sürdürdü ve Sehun bacaklarını onun beline doladı oda resmen inlemeleriyle dolmuştu kısa bir süre sonra "Be- bebeğim be-ben gelmek üze-üzereyim" diye nefes alarak ve kesik kesik konuştu Sehun, Luhan yavaşça Sehun'un üyesini ağzından çıktı vedudaklarına bir öpücük bıraktı "Bende gelmek üzereyim Hunnie" diye mırıldandı Luhan ve eğilip Sehun'un üyesini yalamaya devam etti Sehun boyunun uzunluğunu kullandı ve küçük bir doğrulmanın sonunda ellerini Luhan'ın üyesine getirdi ve onu çekmeye başladı bir süre sonra Sehun Luhan'ın ağzına, Luhan da Sehun'un eline boşaldı.

Shut Up An Love MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin