BİTTİ Cenk

66 3 0
                                    

Cenkle aramız çok iyiydi beni koruyor kıskanıyor.En önmliside beni kıskanıyordu.Fizik hocamız ödev vermişti ikili gruplar halinde yapacaktık.İki gün sonra panoya asılacaktı.

***İKİ GÜN SONRA ***

Okula geldiğimizde büyük bir heyecan vardı.Acaba ben kimle eşleşmiştim . Okuka girdiğimde Cenkin yüzü asıktı.Cenkin yanına yürümeye başladım. Cenk suratıma bile bakmıyordu.Yanında Azra sürtüğü vardı .Benden intikam almaya çalışıyordu.Cenk onu dikkatle dinliyor vede gülüyordu. Yanına gidince Cenk şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu.Bense ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. İÇ SESİM :Güçlü Kal Duru Güçlü Kal diyordu. Tabi bu sefer iç sesimi dinlemeyecektim.

-Duru ben ....... ben açıklayabilirim.

-Ne açıklayacaksın Cenk sen benim anlattıklarıma inanma o pis sürtüğe inan tamam mı. Sen hani beni üzmiycektin sen . Hep yalan dimi dimi cevap ver bana Cenk cevap ver.BİTTİ TAMA MI BİTTİ. SİZE DE MUTLULUKLAR AZRA HANIM.

-Teşekkürler Durumcum teşekkürler.

-Duru dinle beni bırakıp gitme.

Cenki dinlemeyip lavaboya gittim .Ben şansımın taaa içine........ Neyse yüzümü yıkayıp lavavodan çıktım. Gözlerim kızarmıştı.Biz böyle mutlu giderken o pis sürtüğün hayatımı bozması moralimi bozuyordu. Cenk lavabonun kapısında bekliyomuş kıyamam sana ben. Duru kızım kendine gel hemen gevşeme.

-Duru konuşabiliriz.

-Konuşacak bir şey kalmadı Cenk.

-Duru sen ağladın mı gözün kızarmış. İyimisin canım.

-Cenk BİTTi tamam mı bi da bana canım deme . Size Azrayla mutluluklar.

-Duru yapma böyle yapma .

-Ne yapmamasından bahsediyorsun sen yaa çekil önümden Tunçla ödev konuşucaz .

-İzin vermiyorum.

-Senden izin aldığımı sanmıyorum. Şimdi çekil önümden Tuncun yanına gitmem lazım .Şimdi diyeceksiniz sen nerden biliyorsun .Nisa durur mu .Hemen bakmış panoya seninkinede baktım dedi. Tunçlaymışım. Napak ödev :)

Güçlü KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin