Nisala son derse girmiştik. Son ders fizikdi.Çok sıkıcıydı.Son yirmi dakika hoca serbest bıraktı.Cenk Nisadan izin istedi ben ne kadar Nisaya gitmemesi için yalvarsamdagitti.
-Duru ben sana bir şey itiraf etmek istiyorum.
-Evet Cenk seni dinliyorum.Acaba ne itiraf edicek bana yoksa düşündüğüm şey mi.
-Şey Duru.....
-Ne Durusu Cenk.
-Ya ben senden hoşlanıyorum
***Cenk'in Ağzından ***
Duru duyunca baya bir şaşımıştı.Bende şaşırmıştım doğrusu nasıl dedim öyle pat diye. Ben Duruya ilk hislerim beslediğim zaman Tuncun onu söylediğini duyuyunca.Bende beklemezdim Duru gibi bir kızdan hoşlanacağım Hala daha şaşkınım.Ama kız çok güzel yaa .Ölsünler senin o sarı saçlarına ama sadece ben öleyim.Diğer erkekler ölürse kıskanırım seni.
***Duru'nun ağzından ***
Cenk benden hoşlanıyormu inanmıyorum yaaa. Şok oldum.Hemen hocadan izin alıp lavaboya gittim.Ne tesadüf ki Azralarda ordaymış.Azrada kim dediğinizi duyar gibiyim.Ben bu kızla kavgalıyım daha doğruu o benimle kavgalı.Eski okuld bir mesele. Erkek meselesi. Onun sevdiği çocuk beni seviyordu.Bizde bir süre çıkmıştık.Kısa bir süre. Azralarda ben okuldan ayrılmadan önce babasının işi yüzünden başka şehra gitmişlerdi. Ne yazıkki onla aynı okula gidiyoruz.Ben şimdi Cenke ne demeliydim.
Not:Canlarım sizi çok seviyorum.Bu bölümü inşallah beğenirseniz. Biraz içime sinmedi ama güzel oldu.Sizi kocaman öpüyorum.
:* :* :* :* :* :* <3 <3 <3 <3 <3 <3