Gülümsesene aşkım :)

47 0 0
                                    

YAZARDAN NOT: Arkadaşlar baya uzun zamandır yazamadım çünkü hastalıklarla uğraşıyorum . Ameliyat olacağım onun için uğraşıyoruz kusma falan öle kaldı. Bu arada arkadaşlar sizi çokkkkkkkkk seviyorum <3okuyucu sayımız 408 oldu.Git gide Güçlü Kal ailesi büyüyor. Çok uzattım yaa neyse size iyi okumalar umarım beğenirsiniz.

Aman Allahım bu tamı tamına ikinci öpüşmemiz oldu ama ben yine heycanlandım ve elim ayağım titriyor.  Ayyyy çok güzel . Cenkin sesiyle birden irkildim. O da biraz kızarmıştı. Ayyy yerim ben seni cancağazım.

- Duruuuu sana diyorum .

-Hee ne oldu dalmışım öyle.

-Ne düşünüyodun gene yoksa beni mi :)

- Haaa haaaa  çok komiksin canım.

- Tamam neyse uzatmanın alemi yok pizza söyliyelim mi ? Pizzayı normalde sevmem ama o böle tatlı ve şirin söyleyince benimde canım çekti.

-Tamam söyliyelim .

-Neli istersin aşkım ?

-Karışık olsun canım.

- Hemen geliyorrr. Ayyy ben bu çocuğu yerim yerim yaaa .

- Duru ne diyosun ? Eyvahh ! heralde dışımdan söyledim.

- Yok bir şey canım. Pizzalar gelene kadarda biz film seçmeye karar verdik.Ben romantik film istiyorum ancak beyimiz aksiyon.Aklıma bir fikir geldi.

- Cenkkkk sana bir şey sorabilir miyim ?

-Sor  Duru.

-Sinemaya gidelim miiiiiii ?

-Duru saçmalama pizza siparişini verdik .

- Ama ben "AYNI YILDIZIN ALTINDA"filmine gitmek istiyorum.

-Başka zaman gideriz .

- Yaaaaaa hayır ben şimdi istiyorum.

-Askım iyimisin sen .

-Evet hadi lütfen gidelimmmmmmmm.

-Tamam başımın tatlı belası. Burnumu sıkmayıda ihmal etmedi .

   ***************

-Aşkımmmmmm burda sinema solanları.

-Böğürme Duruuu.

-Tamam bee konuşmuyorum.

-Allahım benim bu kızlardan çektiğim nedir.

-Hadi biletleri alll koş.

-Offff Duru offff.Sinemanın kafe yerinde bekliyorduk aklıma gene bir fikir geldi . Herkes sevgilisiyle fotoğrafını çekip instagram facebookta yayımlıyolar bende yapcam. Benimde sevgilim var hemde hepsinden dahaa taş .

-Askımmmmmm gülümsee.

-Duru otur şuraya .

-Hadi Cenk gülümseeee.

-Duruuucum.

- Gülümsesene askımmm.

- Tamamm :) . Ve sonunda fotoğraf çekilir. İçimde zafer dansları atıyorum. Ve zaferr DURU'NUN ..

Güçlü KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin