Fazla güzeldi :*

60 1 0
                                    

Cenkle küstüğümüzden beri Tunçla oturuyordum.Tunç beni mutlu ediyor ama Cenk gibi değil .Nasıl diyim Cenk benim için çok özel beni koruyor beni seviyor bunların hepsini Tunçta yapıyordu ama Cenkin yaptığı gibi olmuyordu.Tunç akşam beni aramıştı bir süprizi varmış acaba ne? Merak etmiyo değildim. Sabah okula geldiğimde daha Tunç gelmemişti. Acaba nerde ?Onu merak ettiğimden değil daha çok hediyemi merak ettiğimden :)

Ama o da gelse iyi olur ders zili çalacaktı.Zil çaldı hala Tunç yoktu . Merak etmeye başlamıştım

*** Tunç ve Hediyesi ***

Tunç elinde hediyesiyle birlikte sınıfa girdi.Elinde hediyesini görünce gülümsedim Tabiki o da bana gülümsedi. Cenk bunu görünce sinirlendi hemde çok sinirlendi. Tunç bana hediyesini verdi.

-Çokçok beğendim ne diyeceğimi bilemiyorum bu kulaklıklar istediklerimin aynısı. Ayyyy çok saol.

-Ne demek Duru.

-İsteseydin bende alırdım Duru.(Kıskançlık volt % 100)

-Hediye istenmez süpriz yapılır.Cenk teneffüste beni yanına çağırdı. Acaba ne diyecekti.Zil çalmasını sabırsızlıkla bekliyordum

***Zil Çaldı ***

Zil çalınca ilk sınıftan çıkan ben oldum.Heryerde aramaya başladım. İlk bahçe sonra koridor en son gittiğim yerde buldum yani kantinde.En soldaki masaya oturmuş beni bekliyordu. Beni görünce gülümsedi pas vermedim.Pas vermeyince suratı asıldı. Pas vermiyordum pas verirsem dayanamayıp ona sarılırdım. GÜÇLÜ KAL DURU güçlü kalmazsan olacaklarından iç sesin sorumlu değil.

-Duru ........ ben özürdilerim.Onu duyunca hemen dudaklarına kapandım.Allahım ne oluyor bana. Tövbest tövbest.Cenk beyimizin hoşuna gidecek olacakki o da karşılık vermeye başladı. Birkaç dakika sonra ikimizde nefes nefese kalıp ayrıldık. Nefes nefese kalmıştık. Immmmmm dudakları fazla güzeldi. Tekrar tekrar öpme hissi uyandırıyordu :* :* :* :*

Güçlü KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin