Çabuk anlat Duru

42 2 0
                                    

Nisayla okul çıkış bizim eve yürüyorduk. Bir araba yanımızda durdu. İkimizde afalladık. Camı açıyordu. İçeriden bir adet Cenk gözüktü.

-Atlayın kızlar götüreyim sizi. Nisa birbirimize soran gözlerle baktık ve sonunda binmeye karar aldık.Cenk inip benim kapımı açtı. Sonra kendi koltuğuna geçti. Benim romantik öküzüm orda Nisada vardı o da bir bayan. Ben bayansam o dahada bayan. Çünkü Nisa benden bin kat daha güzeldi. Cenk bizim sokağa girmemişti. Cenke sorar gözlerle baktım.

-Biraz gezmek istemez misiniz ?

-Yaa Cenk bizi eve bırak annem merak eder.

-Hadi ama yaaa.

-Lütfen Cenk geri dönelim.Cenk sinirli bir şekilde kavşaktan geri döndü.Biz Nisayla şaşkındık . Çünkü Cenk inatçıdır. Ama bugün keçi inadı tutmadı bunu birazda Nisaya borçluyuz.Çünkü yanımızda Nisa olmasaydı başbaşa olma şansımız olacaktı. Bu yüzden bir yerlere gitmek için inat edecekti. Cenk bizi evin önüne bıraktı. Hiç eve girmemizi beklemeden arbayla basıp gitti. Pis öküz nasıl trip atıyor . Erkek trip atmaz öküzüm. Kız trip atar. Bende şimdi sana trip atarım.

   *********

-Kızım anlat hadi .

-Anlatıyorum yaaa.

-Duru hadi çabuk çok heyecanlı.

-Salak çişimi altıma yapmamı istemezsin heralde.

-Çabuk yap tuvaletini.

-Tamam be tamam.

    *********

-Duru telefonun çalıyor.....

-Arayan kim Nisa.

-Cenk.....

-Sakın açma bak döverim seni.

-Tamam be açmadım.

-Duru gene arıyor.

-Açmaaaa.....

Not : Bu bölüm biraz gecikmeli oldu. Votelerinizi esirgemeyin meleklerim . Sizleri çooooooook seviyorum. Kendinize iyi bakın. ÖPTÜM :* :* :*

Güçlü KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin