ÖPÜCÜK

125 5 0
                                    

Bir el omzuma dokundu. Melis'e şaplak atmak için arkamı döndüğümde MELİH oradaydı. Gecenin bu vaktinde ne işi vardı tövbest.  Bizimki başladı konuşmaya anlamıyorum tabi çok uykum var . Duyduğum tek şey

" Benden o kadar kolay kurtulabileceğinimi sandın "

Evet . o yüzden kaçtım ya mal.

" Saçmalıyosun git ve uyu "

Dayanamayıp başımı yastığı atıvercem şimdi. ( yapamadı. )

" Hımm giderim ama senden bişey istiyicem "

Bu saatte bi kızdan ne istenir ? gidip uyu bence. 

" söyle ve git burdan "

" Belki bir öpücükle gitmemi sağlayabilirsin "

demesiyle tokat atmam bir oldu. Ne sanıyordu bu kendini Justin Bieber falanmı? Tamam çocuk çok yakışıklıydı ama. Neyse Justinden bahsediyoz burda . 

Melis'e atacağım şaplağı Melih'e attım.

"Şavğğkkk " diye bi ses geldi . İçimden Fatiha okuyorum tabi ben. Çok sert  vurdum sanırım . Sinirini yatıştırmak için

" Gözlerini kapat "

Kaçmaya başladım. Ama 1 sn hareket etmiyorum. Arkamdan tutan iki el 

" Benden kurtulamıycağını söylemişti "

dedi ve güldü alay eder bir şekilde.

Ona Lana Del Rey'in Summertime Sadness'de yaptığı işaretten yaptım .

Korkmadığı nasılda belli oluyordu.

Beni kendine çekti .

" Hazırmısın? "

" Uzak dur yoksa çığlık atıcam "

" Melis bizi bir kere otururken gördü . seni öperken görmesini istemezsin " diyerek PiçSmile yaptı.

iğrenç biliyorum ama suratına tükürdüm hayvanın . 

" Elhamdülüllah"

dedi ve şükür etti.

Şaka lan şaka :D 

" Bunu bidaha yapma " dedi .

" Yapmamı istemiyorsan çık ve odana git "

" Dur ben bi Melisi çapırıp geliyim " Piçsmile yaptı yine.

" Kes sesini. Polisi arıycam "

Telefonumu elime aldım 155 yazarak ona gösterdim. Telefonu elimden çekip hafifçe yatağa fırlattı. Beni kendine çekti.Tam dudağımdan öpecekken vazgeçmiş bir tavırla yanağıma küçük bir öpücük kondurdu ve kapıyı çekip gitti.

Elimi yanağıma götürdüm öylece donakaldım. Ah Melis ah neden baska birine asıl olmuyon sevmiyo cıcık seni . Melis olmasa tanımıcaktım onu orası ayrı . Tam kapıyı açcaktımki Annem üşür diye vazgeçtim. 

Sabah tavuk ötmesiyle uyandım. 

İç sesim : Demek zenginlerde tavuk besliyormuş.

parlayan telefon ekranıma baktım ve çalan alarmı kapattım . Bi öküz pat diye içeri girdi . Melihtir yine bak bu . :D

Melis karşımda dağınık saçlarıyla gözünü ovuşturuyor .

" evimizde tavukmu var ? "

" Sadece bi alarm sapsal "

Sırıttı. 

" Giyin hadi  "

" tamam . "

öylece bakıp duruyordu .

" Sen buradayken nasıl giyinebilirim? "

" Ah şey pardon neyse ben giyinip geliyorum ayrıca kahvaltıyı ben hazırlıcam bulaşıklar sana "

İtiraz etmedim alısıktım sonuçta. garip olan bu kocaman evde bi hizmetli olmaması.

Kıyafet derken Eylül'ün verdiği hediyeyi açtım . Bi makyaj çantası içinde ne ararsan var.

Yine onun verdiği kıyafetlerden kot yırtık sort ve bol beyaz v yakalı bluzu üstüme geçirdim . Hafif fondoten sürüp rimel çektim. Odadan çıktığımda Melih koltukta uyuya kalmıstı . Üstünde bir örtü vardı. Melis örtmüş olmalı . yoksa o sorumsuzun umrunda olmaz . Belkide dün gece Melis'le konusup aralarını düzeltmişlerdir . Mutfağa geçtim harika bir kahvaltı masası bizi bekliyordu . Eylül oturmuş omletin kenarındaki sucuklara parmak atıyordu bile.

" Melihi uyandırmıycakmısın "

" Bana yaptıklarından sonra bide benim hazırladığım kahvaltıyımı yicek nah "

" Yazık ama o erkek "

dedim ve ayağı kalktım . Eylül şaşkın ifadesiyle beni izliyor konusmuyordu . Dolabı actım gördüğüm ilk sey pasta kreması oldu .Bende saka yapıcak biseyler arıyordum iyi oldu bu . Melihin yattığı yastık kuş tüyü olduğundan . Yere çok cabuk dökülüyordu. yerdeki tüylerden birini aldım . Önce kremayı melihin iki eline birden sıktım ardından boynunu kuş tüyüyle gıdıklamaya başladım . gıdıklayınca elini direk suratına götürecekti zaten.

" Seni şapşal " Diyerek elindeki kremayı suratıma yapıştırdı. Saçlarımıda ihmal etmedi. Yüzünde hayvanca bi sırıtma vardı olsun çok tatlı gözükyordu .

" Bunu ödeticem " 

" Benim bi suçum yok sen baslattın dedi " alaycı bir gülümsemeyle.

Ona sus ve kahvaltıya gel bakışı attım. 

Sanırım anlamadı :D

" Ha? "

" Kahvaltı hazır pislik elini yüzünü yıka ve gel "

" Bence buna senin daha çok ihtiyacın var " dedi ve piçSmile yaptı.

Melis merak edip yanımıza gelmişti sanırım. Gelmesiyle kahkahayı patlatması bir oldu . 

" Ama böyle olmaması gerekirdi " dedim ve burun kıvırdım .

Melih

" Kendi kasındı "

Melis

" Melih dün yasadıklarımızı birbirimize yansıtmadan hayatımıza devam edelim.

Melih onayladı

Melis

" Siz gidin bi elinizi yüzünüzü yıkayın ben sizi bekliyor olucam.

Onayladık ve üst kattaki lavaboya gittik . Merdivenlerden çıkarken koluma Melih'in karnına geçirdim.

" ahh. Deli gücü var sende "

Sadece güldüm. Elimizi yüzümüzü yıkadık. Melis'in yanına giderken benim sakarlığım tuttu. Merdivende ayağım kaydı .

"Siktir"

Belimden tutan iki sıcak el düşmeme engel oldu.

" Dİkkat etsene salak . ayrıca sana küfür yakışmıyor. dedi ve göz kırptı.

Ama senin üstünde güzel duruyor. diyesim geldi ama korktum kaslarını görmeniz lazım öküzün kesin spor salonundan çıkmıyor.

" Tesekkür ederim " 

İki eliyle dudağımı sıktı. 

onu ittirdim.

" Seni öpücemmi sandın? " Hayvan gibi güldü. 

Okyanus Gözlüm.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin