Reggel kisírt szemekkel, és mint minden lány kócos hajjal ébredtem. Még az ágyban voltam, amikor Anya kopogott be a szobám ajtaján és lépett be azon. Felhívtam az iskolát. Szóltam az osztályfőnöködnek, hogy családi okok miatt 2 napig nem mész suliba. Jobb lesz így neked.- mondta Anya. Majd kikeltem az ágyból, odaléptem hozzá és szorosan magamhoz öleltem. Köszönöm!- súgtam a fülébe. Pár percig még beszélgettünk majd Anya elment reggelit csinálni én pedig felöltöztem. Elég pocsékul éreztem magam és a tükörképem biztosított meg arról, hogy pocsékul is néztem ki. Hurrá....
Reggelizés közben a telefonom Facebook üzenetet jelzett. Bonnie írt: Minden rendben? Majd suliban mesélek.- válaszoltam neki.
Kicsit óckodtam attól, hogy elmondjam neki, mi is történt. Hiszen, csak 2 napja ismerem, de bízok benne, azt hiszem.
Reggeli után elvonultam a szobámba és azon töprengtem milyen balszerencsés vagyok, hogy az első napomon az új iskolában máris olyan dologgal kell szembe néznem amit alig ha tudok kezelni. Ez pedig a halál.
~2 nappal később~
Reggel Apu vitt iskolába. A suli előtt szálltam ki a kocsiból pont akkor, amikor Valentine is oda ért. Egymásra néztünk majd megszólalt: feketepárducnak öltöztél?
Nem szoktam fekete ruhákat viselni, de ma a Mama miatt vettem fel. Eszembe jutott az a szörnyű pillanat amikor Anya sírva közölte a hírt. A szemem hirtelen könnybe lábadt és csak annyit tudtam kipréselni magamból, hogy "hagyjál békén". A srác furcsán rámnézett majd belépett az iskola ajtáján és bevágta elöttem azt. A termünk előtt Bonnie várakozott. Amint meglátott odasietett hozzám és szorosan magához húzott. Jól vagy?- kérdezte aggódva miközben beléptünk a terembe. Már jobban.- válaszoltam. Leültem Lily mellé, aki csak rám mosolygott.
A tanórák sorba követték egymást. Bonnie néha odajött hozzám szünetekbe, de csak filmekről, könyvekről és ruhákról beszélgettünk. Meg sem említettem a Mamát.
5. óra után ki kellett mennem mosdóba mert, szédültem és hányingerem volt. Bonnie jött velem és mintha az Anyám lenne sürgött-forgott körülöttem. Hideg vízzel megmostam az arcom, amitől egy kicsit jobban lettem. De ezután jött a fekete leves. Figyelj, elmondod mi történt, amiért 2 napig nem jöttél?- kérdezte Bonnie.
CITEȘTI
Barátságon túl
Ficțiune adolescențiKamie, a 17 éves gimnazista lány kénytelen iskolát váltani, hiszen a volt gimijét bezáratták. A 11. osztály, második félévét egy idegen iskolában, és egy idegen osztályban kezdi. Vajon sikerül beilleszkednie? Lesznek új barátai? „A szerelem mindig...