Po velmi dlouhé odmlce, se znovu hlásím z naší Záchranné Stanice Kouzelných Tvorů hned s několika novinkami.
Poslední událost o které jsme Vás informovali vyvolala obrovskou vlnu reakcí. Ta zásadní byla, že ministr kouzel vzal mé varování vážně a možná trochu na truc odváděl veškerou korespondenci, požadavky a zprávy o tvorech přímo ke mě do kanceláře.
Bylo velmi náročné vše roztřídit a přečíst, ale vše jsme s kolegy zvládli.
Rozšířili jsme stanici o několik akrů, v týmu máme nové posily a dobrovolníky, kteří se k nám přidávají z celého světa. Ovšem nejprve musí splnit veškeré požadavky a projít náročnou zkouškou, než budou přijati.
Stanice na Novém Zélandě v čele s Iljem a jeho drakem je na tom podobně. Posíláme posily a rozvíjíme se.
Dnes jsem vám všem chtěla ukázat nově otevřené oddělení, nový výběh se vzácným tvorem, který se k nám dostal od jedné starší dámy z Číny. Ano, tak daleko sahá naše působení.
Nebudu to déle protahovat, pojďme se podívat na tvora žijícího v poušti mezi Čínou a Mongolskem. Tato poušť je nejméně prozkoumaná a také nejrozšířenější na zemi. Největší pouštní území se záhadnou minulostí. Gobi v sobě ukrývá tajemství, která málo kdo odhalí. A právě dáma z Číny, měla to potěšení narazit na neuvěřitelného magického tvora.
Je to Gryf. Mytologické stvoření, které vylétává z hnízda pouze kvůli potravě. Jeho tělo, jak jistě všichni víte je kombinací orla a lva. Hlava a orlí křídla na hrdém lvím těle. Vzrůstem jako běžní lvi, jen mnohem silnější.
Gryf byl lehce zraněný, ale jeho magie mu umožňuje léčit se. Ovšem pro jistotu jsme Gryfa převezli k nám, aby se zotavil a nezpůsobil poprask na poušti. Dáma z Číny cestovala z Altaj do Changaj. Proč zvolila tuto náročnou cestu a trasu nevíme, ale díky ní jsme našli Gryfa mimo jeho bezpečný úkryt. Což bylo velmi neobvyklé.
Tento krasavec s hnědou srstí a bílou orlí hlavou je divoký a nebezpečný, ale po většinu času u nás je přátelský. Myslím že necítí nebezpečí. Dnes ho přesuneme a vypustíme do jeho domoviny. Po označení Gryfa, se tým vydá na cestu.
A samozřejmě jsme nečekali že to půjde hladce. Po vyšetření zranění jsme zjistili že Gryf se zřejmě dostal do potyčky s drakem. Předpokládáme, že to byl drak Pouštní, podle stop po kousnutí.
Naštěstí Gryf je proti dračím jedům imunní, ale v bitvě měl jen malou šanci na vítězství. Zřejmě odlétl ve správnou chvíli a tím se dostal pryč ze své domoviny.
Za okamžik dokončíme označování a připravíme se na cestu, máme v plánu najít onoho Pouštního draka, abychom se ujistili zda střet s Gryfem zvládl bez újmy. Nechceme ochraňovat pouze tvory kteří to potřebují, ale také ověřovat zda jsou i ostatní magická stvoření v dobré kondici.
Nejen ochrana zraněných, ale také kontrola vzácných tvorů a jejich zapsání do deníku, je naším cílem. A pokud se u toho dozvíme něco nového, nebo potvrdíme to, co už víme, tak naše práce není zbytečná.
Co myslíte? Najdeme Pouštního draka? My doufáme že ano a pokud ne, tak prozkoumáme neprozkoumané oblasti pouště Gobi a procestujeme kus světa. A třeba narazíme na něco magického.
Muriel Weasley a tým Záchranné Stanice Magických Tvorů.
Malá ukázka dalších Gryfů: Od mláděte po dospělého jedince.
YOU ARE READING
Záchranná Stanice Magických Tvorů
FantasyPracuji na záchraně kouzelných tvorů a zvířat, které jsou na pokraji vyhynutí. Vydávám se na nebezpečné cesty a putuji do všech koutů světa, abych pomohla udržet rovnováhu na zemi... Díky záchranné stanici a novému oddělení na Ministerstvu kouzel...