Novozélandský Opálooký
2.část - Doplnění informací
Máme tu další odchyt. A zároveň velký úspěch. Věřím že jste již slyšeli o tomto převzácném druhu draka, ale než Vám řeknu více tak se podívejme na našeho Novozélandského opálookého draka z minulé výpravy.
Říkali jsme Vám o podezření že je tento krásně zbarvený drak "ochočený" a to se také potvrdilo. Devět mil od místa odchytu, našli naši Hledači uprostřed lesa mýtinu z které sálala magie. Mýtina byla na první pohled prázdná. Použili jsme silná prověřovací zaklínadla a zlomily ochranou barieru.
Odkryl se nám pohled na zchátralou chatku, několikrát magicky spravenou, z které vyšel starý muž. Na první pohled byl velmi unavený a pomalým krokem přistupoval k nám. Dlaně měl stočené naším směrem, aby jsme viděli že jde neozbrojen a bez hůlky.
Okamžitě jsem se dvěma kolegy vykročila jeho směrem. Hůlky jsme pevně svírali v rukách. Ostatní z týmu prohlíželi okolí chatrče a celé mýtiny. Hůlky jsme měli připravené k obraně.
Muž se zastavil na deset metrů od nás a zvučným chraplavým hlasem se představil jako Ilie Kowskij. Rumun žijící na Novém Zélandě.
Věděl proč jsme přišli a obával se vězení. Spoutaného jsme ho odvedli do naší stanice, kde jsme se dozvěděli že již přes 50 let pátrá po dracích. Samozvaný ochránce draků, tak si říkal. Jeho poslání bylo stejné jako naše a po nutném ověřování jsme ho hrdě a s potěšením přijali do našeho týmu.
Na jeho Zélandské mýtině jsme přistavěli další Záchranou stanici magických tvorů a přeřadili několik členů tam. Momentálně je na Novém Zélandě Opálooký drak i s Iliem a daří se mu velmi dobře. Ilie draka choval již od vajíčka. Utvořili si mezi sebou velmi vzácný vztah a proto jsme je nemohli držet odděleně.
Ilie nám prozradil, že draka pojmenoval Mansuetus "Mansu" Latinsky "Krotký". Toto jméno mu dal rok po jeho vylíhnutí, protože drak odmítal opustit svůj "domov" a žít ve svém přirozeném prostředí.
Záchranná stanice na Novém Zélandě má nyní ve znaku Opálookého draka.
Pokud by byli dotazy na jiné tvory, či zájem o vzácnější druhy, tak Vám ráda poskytnu informace.
Muriel Weasly a Tým - Záchranné Stanice Magických Tvorů
YOU ARE READING
Záchranná Stanice Magických Tvorů
FantasíaPracuji na záchraně kouzelných tvorů a zvířat, které jsou na pokraji vyhynutí. Vydávám se na nebezpečné cesty a putuji do všech koutů světa, abych pomohla udržet rovnováhu na zemi... Díky záchranné stanici a novému oddělení na Ministerstvu kouzel...