2. Dračí kolonie

79 11 2
                                    



Od vylíhnutí naší divoké dračiče z Hebrideanských ostrovů už uběhlo pár týdnů a tak jsem tu, abychom vám poskytli nové informace.

Dračice si vede velmi dobře, jak jsme čekali, je velmi divoká a agresivní. Její charakter je velmi složitý, ale díky němu víme, že ve volné přírodě si povede dobře.

Dračici jsme již pojmenovali. Její jméno je Effera, toto jméno přesně vystihuje její povahu. Jméno je Latinské a jeho doslovný překlad je "Zcela divoká "

Všichni v naší rezervaci se na jménu shodli, snad se bude líbit i Vám.







Ale proč jsme se tady tak najednou sešli? Je to jednoduché, dosáhly jsme dalšího úspěchu. Odchytili jsme zraněného draka, tento druh-

Novozélandský opálooký.

Pochází z Nového Zélandu, jeho zbarvení kůže a šupin je Perleťově duhové. Je velmi nádherný, středního vzrůstu, což znamená něco kolem dvou až tří tun.

Tohoto draka jsme museli odebrat z jeho přírodního domova, protože jsme dostali hlášku od Mudlovského Ministerského předsedy.

Naše oddělení je s mudlovským velmi úzce spojeno.



Jak jistě víte, občas se stane, že před mudly nějaký kouzelník použije kouzlo. Samozřejmě se to vždy vyšetřuje.

Naše oddělení je na tom velmi podobně. Pokud se v mudlovském světě objeví zvěsti o strašlivých tvorech, kteří pustoší jejich města, tak je tam vyslán tým Hledačů. To je tým kouzelníků, pátrajících po pravdě.

Prohledávají postižená města a u mudlů zjišťují informace potřebné k nalezení onoho tvora.



Minulý týden se ke mě dostalo hlášení, že na Novém Zélandu řádí drak, mudlové byli zděšení a každý varoval každého. Hlášení jsem poslala Hledačům a ti začali pátrat.

Prohledávali mysl všech, kteří tvrdili, že onoho tvora spatřili. Ale vše se zdálo marné, vypadalo to jako blud, který si někdo vymyslel pro dobrou zábavu.

Hledači už chtěli z města odjet a smazat obyvatelům paměť, aby nešířili nepravdivou paniku dál, když nad městem prolétl Opálooký drak.



Se strašlivým rykem chrlil červené plameny kolem sebe. Jeho let se zdál poněkud zvláštní.

Hledači jednali rychle. Jeden člen týmu se okamžitě přemístil do naší narychlo zřízené, dočasné odchytové stanice a podal mi hlášení. Druhý Hledač sledoval draka.


Když jsem se se svým týmem přemístila na místo, drak už tam nebyl. Spojila jsem se s ostatními Hledači a vyslechla vše co zjistili. Podle nich byl drak zraněný.

To znamenalo jediné, nebude daleko. Jistě se bude ukrývat v lesích.


Vydali jsme se na pátrací výpravu. Všichni jsme byli ve střehu. Tento druh nebývá tolik nebezpečný a zřídka kdy útočí. Jen pokud je hladový. A to byl náš případ. Se zraněním si jistě nemohl ulovit potravu.

Našli jsme ho dvě míle od městečka. Díky druhému Hledači, který si pamatoval směr jeho letu.



Musím uznat, že tak nádherné stvoření se jen tak nevidí. Je jeden z nejkrásnějších magických tvorů. Ležel na mýtince a těžce oddechoval. Jedno křídlo měl složené pod sebou a druhé v podivném úhlu. Šupiny se třpytily mnoha barvami, jak se v nich odrážel sluneční svit.

Naznačila jsem týmu aby se rozdělil, draka jsme obklíčili a pak už šlo všechno rychle. Na můj pokyn jsme vyslali silná omračující kouzla, která draka uspali.

Opatrně jsme se k němu přibližovali a už z dálky bylo jasné, že tento drak bude putovat s námi do rezervace. Nejen že jeho křídlo bylo zlomené, ale blána která mu umožňovala létat byla rozdrásaná na kusy.

Jistě to bylo po boji se silnějším soupeřem.

Pokud by jsme drakovi nepomohli, vyhladověl by k smrti.

Zajistili jsme přepravu a draka přesunuli do rezervace.




Teď se nachází v odděleném výběhu, kde se zotavuje ze svých zranění, ale bojíme se jeho vypuštění do přírody.

Naším nejdůležitějším úkolem bylo drakovi poskytnout veškerou pomoc. Jeho křídlo jsme vyléčili a zlomeninu ještě stále hojíme, ale odmítá jíst. Museli jsme použít dokrmovací metody.


Pečovatelé, kteří mají na starost krmení museli drakovi potravu zabít a podstrčit až před čumák aby vůbec jedl.

Momentálně je ve fázi, kdy odmítá lovit. A co je překvapující, dokonce u sebe nechá pečovatele při jídle. Je to zvláštní, zdá se, jako by byl drak krotký už dřív a na přítomnost lidí zvyklý.

Tuto možnost jsme nevyloučili a tým Hledačů pátrá na Novém Zélandu po někom, kdo by s drakem mohl mít něco společného.

Stále doufáme, že než se uzdraví úplně, tak jeho chuť k lovu se vrátí. Pokud ne, budeme muset draka hlídat I po jeho vypuštění.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.







Pokud se Vám drak líbí, zanechte nám Váš názor v knize návštěv (komentáře) a podělte se s námi o Vaše pocity. Budeme moc rádi, za jakoukoliv podporu.


Muriel Weasley a Tým - Záchranné Stanice Magických Tvorů

Záchranná Stanice Magických TvorůWhere stories live. Discover now