KAPANMASI DERİN YARALAR

55 36 1
                                    

Her insanın kapanması derin yaraları , hiç bitmek bilmeyen dertleri vardır . Sırtında ise hiç sayamadığı kadar  bıçak izleri .

Zamanında beraber gülüp ağladığım insanlar şimdi ise yüzüme bakmaya tenezzül bile etmezken arkamdan attıkları kahkaha seslerini duyuyorum her seferinde  . Umudum gitgide tükeniyor . Dokunsan gözlerimden  akacak belki de .

Herkes benim mutlu olduğumu sanarken , içimdeki açıdan kimsenin haberi yoktu . Acılarım boyumu geçmiş her saniye beni parçalamak için yarışıyorlar . Hayat ise sırtıma vur vura alıyor bütün öcünü benden .

Ama olsun her acımdan  bir şey öğreniyorum .
! KİMSEYE GÜVENMEMEYİ !

Şu anda düşünüyorum da canımı bile verebileceğim insanların darbesini yemişim hep . Zor günlerde yardımına kaştuğum insanlar şimdi ise düşmanım oldu resmen . Her yere düşüşümde en yakın dostlarının bana alayla , düşmanlarımın ise acıyarak baktığını gördüm her seferinde  .

İşte o zaman anladım düşmanlarımdan korkmamam gerektiğini . Çünkü onlar seninle ilgili hiçbir şey bilmiyorlar, sadece dışarıdan gördükleriyle .

Ama ya dostların ......

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😋

Beğenmeniz  dileğiyle yorumlarınızı bekliyorum . Bu arada 120 kişi olmuşuz. Malum sevgililer günü yaklaşıyor ve   birdahaki bölümde anket yapmayı  düşünüyorum .

DÜŞLER BAHÇESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin