Devam eden bütün zevkler azalırken zamanla seni mutlu eden tek şey sevdiğinden gelen bir günaydın mesajı , ondan gelen . Herkesin dili dönerdi günaydın demeye ama günaydın kelimesiyle gününü aydınlatan onun varlığıydı.
Yine bir sabah uyandığında aynı heyecanla , aynı telefona ,aynı telaşla , aynı huzurla , onlarca aynıyla , aynı mesaj kutusunda 7 milyar insan içinde hayatının anlamı olan insandan bitsin diye bir mesaj . Öyle bir mesaj ki sanki o nokta cümlenin sonuna değil de ömrünün sonuna konulmuş gibi hissedersin . İşin en kötü yanı ise dünyada anlaşdığın kimse kalmadı . Aman Allah ' ım ne kadar da ağır bir yük .
Sanki rüzgardan uçuşan basit bir toz gibi olduğun için gözüne giremedin.
Pek cakmazdın kimyadan filan ama oksijenin yangınları ne kadar da yaktığını anlarsın her nefes alış verişinde . Zaman durmuş zihnin ve iraden dünyadan bir haber . O an duyguların üzülmek kelimesinden kat ve kat fazla . O an bütün dünya seninle alay ediyor sanki . O an senden her şey beklenir sakin olmak dışında . Zamana bırakmayı zamana bıraktın zaten .
Bilirmiydin gözünü tavana dikip saatlerce bakmayı . Artık biliyorsun . Saatin yelkovanı öyle yavaş akıyor ki adını daha da uzatıyor . Zaman geçmek bilmiyor.
Sana tat veren her şey acıya dönüştüğünü , dualarının zamanla beddualara çevirdiğinde içindeki pişmanlık ifadesi daha çok artıyor . Böyle olduğunu bilseydim kanar mıydın ? Melek yüzlü şeytana . Bilseydin koyarmıydın kalbinin ortasına cehennemi .
VOLKAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞLER BAHÇESİ
PoetryŞİİR + DENEME +SEVDİĞİN YAZARLARLA RÖPORTAJ 07/02/2018 BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE OY VE YORUMLARINIZI BKLİYORUM