ÖZEL BÖLÜM

51 23 24
                                    

Arkadaş kış ortasında yazı getiren , dost ise çöl ortasında suyunu paylasandır . Başlarda kendimi değersiz hissederken canıma can katan dört tane kardeşe sahip olmuşum bilmeden . Arkadaşlarım bana sırtını dönerken hiç tanımadığım insanlar bana kucak açtı ve kalplerinde bir yer verdiler . Belki de hala kendimi değersiz hissedecekken ALLAH onları benim karşıma çıkardı ve beni hayata döndürdüler el birliğiyle .

17 Ekim 2017

_AzeM_

Oyle çok güvendim ki sana aile  olmak için aynı kandan olmanın çokta gerekmediğini öğrettin bana . Güvenmeyi , sevmeyi ve arkadaşlığı .
Kimseye güvenmeye cesaret dahi edemezken ilk sana güvendim , ilk sana içimi açtım . İlla abla kardeş olmak için kan bağına yada yüz yüze konuşmaya mi ihtiyaç var? Tabiki hayır . Konuşmasını seversin , seninle dertlesmesini seversin ve ben aklımla kalbimi birleştirip seni hep annemin kızı olarak gördüm ve hep görücem .

17 Ocak 2018
hayat_karamsar_yazar
Bizim arkadaşlığımız bir aile kurma olayı ile başladı . Canını çok yakmışlardı ve bir kere daha anladım onun sayesinde bu dünyada çok kaba insanlar olduğunu . Belki Allah bize bunu nasip etti ve böylelikle can yoldaşı olacaktık ve oldukda . İnsanlar hep onu yerden yere vururken o daha da güçlendi , güçlendi ve dimdik ayağa kalktı .

28 Şubat 2018
Angelbeat18

Kendini hep değersiz hisseden mavişim benim . Ama hayır sen asla değersiz  değilsin . Baskaları için değersiz olabilirsin ama benim öyle değilsin . Sen benim can yoldaşım , hayatımı paylaşacağım insanlardan birisin . Biliyorum arkadaşlığımız yeni ama sana bir sır vereyim mi sen benim en güzel doğum günü hediyemsin . Evet bazen kavga ediyoruz ama o ve ben haksız olmuyoruz hep biz haksız oluyoruz . Mesela kalp 14 pırlantalı bir kolyeye benzer ve sen o kolyedeki pırlantalar dan birisin . Canıma o kadar çok girdin ki canımı bile veririm senin için .

11 Mart 2018
GizemPrenses8

Benim hayatımı sonsuza denk değiştiren dostum jhayat arkadaşım , kalbimin diğer tarafı . Arkadaşlığımız bir şerefsizin benimle oynadığını öğrendiğim gün başlamıştı. Günay'a bir can borçluyum . Kalbimin  titreşimleri onun kalbini kucaklamisti sanki . Sanırım o serefsize bir teşekkür borçluyum hazır aklimdayken buradan edim .

Hayatına aşk girdi Günay'ın . Turalla nazara gelmeye musait bir birliktelikleri var ve ben bozulmasını hiç istemiyorum. Birbirlerine çok yakışan , birbirlerini tamamlayan ve birbirlerini çok seven iki insan onlar . Umarım hep mutlu olursun

Hepinizi cok seviyorum hakkınızı helal edin .

DÜŞLER BAHÇESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin