Kim jest Blyatman? Taa... to pytanie, na które trzeba odpowiedzieć...
Blyatman to istota (być może człowiek, któż wie), która patroluje okolice Wrocławia w poszukiwaniu przestępców i zła (tak dla dzieci, które zapytałyby kiedyś - co robi we Wrocławiu, a nie w Moskwie, udzielam odpowiedzi: przecież to logiczne, że się przeprowadził! No heeelloł? Trzeba myśleć!)
Kiedy tylko znajdzie jakieś źródło ciemności, likwiduje je na dobre. Pomaga mu w tym jego niezawodny pomagier - Boris. Swoją kryjówkę posiadają w starym domku teletubisiów, które pewnego razu zostały przez nich wyrzucone z mieszkania i pozostawione na pastwę losu. Tak dla uzupełnienia informacji dodam, iż Boris nie jest jedynym pomocnikiem Blyatmana. Są też inne osoby. Wśród nich znajdziemy m.in. NagiegoSzopena, który przesiaduje w sali baletowej ich bazy i gra gorąco na fortepianie utwory hardbassowe; Niewidzialnego Templariusza, którego wuj wie gdzie jest (w końcu jest niewidzialny); Panią z Lewiatana, która przemyca nielegalnie prowiant ze sklepu dla sojuszników w bazie; oraz wiele innych postaci, które poznacie w swoim odpowiednim czasie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Blyatman to oczywiście superbohater, który oczywiście musi posiadać supergadżety: ananasa, drożdżówkę, majonez majo-majo i szczotkę do zębów. Ma on nawet superpojazd - rydwan z dwoma kucykami ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) Zawsze chodzi z maską gazową. Jak dotąd nikt nie widział jego twarzy. Cóż on może tam skrywać? Hm? Wiele rzeczy. Wszystko jest możliwe. Zazwyczaj chodzi ubrany w dresie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Także to chyba wystarczająca ilość informacji dla Was, jak na początek. Od teraz jedziemy z jego wielką przygodą!
Ciąg dalszy nastąpi...
CZYTASZ
blyatman
Randomkryminał, który zarazem próbuje być komedią bez większego sensu ogółem stek bzdur, który pisze jak mi się nudzi top: 3#detektywistyczne (nw)