Zlecenie

46 4 0
                                    

*Godzina 8:07, poniedziałek [Baza Blyatmana, Domek Teletubisiów]*

  (Sala obiadowa. Blyatman wraz z Borisem i Slavyori są już po posiłku (na śniadanie były szyszki w sosie czosnkowym). Blyatman i Boris są wreszcie gotowi do drogi. Tak jak zawsze, ubrani są w dresie. W tle Pani z Lewiatana puszcza oczko. Wszyscy wstają. Blyat i Boris kierują się w stronę wyjścia. Slavyori pozostaje w bazie. Duet pakuje się do zjeżdżalni (tej teletubisiowej), wyskakuje na zewnątrz. Rydwan stoi już gotowy. Wyruszają w podróż.)

*w czasie drogi* 

- Boris, raport! Jakie mamy zadania? 

- No to na początek... mamy na zadanie pomóc starszej babci przenieść meble do mieszkania. Jest już starsza i nie może dźwigać takich ciężarów, dlatego zgłosiła się z tym do nas. Nie chce kłopotać bliskich. 

(...) 

*chwilowa cisza*

*Blyatman czuje się znudzony*

- Zajmiemy się tym potem. Dalej, co tam jeszcze masz?

- Ekhem,  już mówię. Następne zlecenie jest od sprzątaczy miejskich. Proszą o to, byśmy pomogli im w sortowaniu śmieci.

*B-Man czuje się jeszcze bardziej znudzony. Kręci oczami*

- Ehh, to też przełóżmy na później. Następne.

*Boris przewraca kartkami notesiku*

- Następne, tak? O! Więc... policja potrzebuje pomocy w odnalezieniu sprawcy...

*Blyat szybko zwraca uwagę na Borisa*

*Boris to zauważa, dziwi się*

- Czy coś się stało, kapitanie?

- Nieeeee, kontynuuj...

- Dobrze więc, ktoś niedawno zwędził cenne przedmioty ze sklepu jubilerskiego. Jak dotąd policja niezidentyfikowała sprawcy, i właśnie w tym jest rzecz. Naszym zadaniem jest odkrycie sprawcy i złapanie go, a przy okazji odnalezienie skradzionej biżuterii i oddanie jej poszkodowanemu właścicielowi. Na razie mam tylko tyle danych. Policja ma resztę opowiedzieć na miejscu.  

*Oczy Blyata błyszczą zainteresowaniem*
*Patrzy na Borisa stanowczym wzrokiem*

- Wiesz co robić. Jedziemy tam. To idealna sprawa dla nas.

- Tak jest kapitanie, już jedziemy.

  Boris łapie za wodze i daje nimi znak wierzchowcom, aby skręciły w przeciwnym kierunku.  Rydwan szybko zakręca. [Drift + 100pkt.] W tej chwili Blyat i Boris są już w drodze do miejsca zbrodni.

Ciąg dalszy nastąpi...

blyatmanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz