Ma nem kellet mennem az edzésre, úgyhogy nyugodtan lustultam az ágyban.
Vajon Paulnak van edzése?
Fogtam magam és felöltöztem. Megnézem hátha van edzése. Amugyis kiváncsi vagyok, az egész produkciójára.¤¤¤
Berlin utcáin sétálva elképzeltem ahogy Paulal együtt korcsolyázunk. Miket beszélek én itt!?...
A pályára beérve láttam, hogy nagyon keményen edzik Paul.
Gyönyörű trükköket csinált. Olyanokat csinált amiket én soha nem tudtam megcsinálni.
Mintha ő lenne a Jegek hercege!-Oh Emma, magának ma nincsen edzés!-kiáltott hozzám
Eszter tanárnő.
-Igen tudom, csak gondoltam eljövök megnézni ahogy Paul készül az Olimpiára.
-Ez kedves drágám.-mosolygot rám-Nos akkor Paul mára végeztünk. Haza mehetsz.A srác, lazán bement az öltözőbe. Utána mentem.
-Várjon Emma! Veled még kell valamit megbeszélnem!
-Igen?
-Tudja, hogy Fentz indul, a téli olimpián. És te egyedül maradnál itt. . .tehát úgy döntöttem, hogy te is jöhetsz velünk mint kisérő.
-Tényleg?!
-Igen.
-Te jó ég! Szivesen jövök!-ugortam az ölébe.
-De, viselkedj az út alatt!-vette át a szigorú énjét, aztán elnevette magát.¤¤¤
Bementem az öltözőbe, de ott nem volt Paul. Ígyhát kimentem, a bejárat elött várt engem.
-Na mit mondot?-kérdezte.
-Jövök veletek az Olimpiára, de csak kisérőnek.
-Én megmondtam!-nevetett Paul.
-Hat igen-aztán hirtelen beugrott valami-mi az egész neved pontosan?
-Fentz, Paul Fentz.
-Azaz a Fentz?!
-Aaaaammm igen?
-Úristen! Komolyan!? Te vagy a példaképem!!
-Oh m-még senkinek nem voltam a példaképje.-vakarta meg kínosan a halántékát.
-Hát mostmár van!-kacsintottam rá.
Paul csak mosolygott, és elindultunk haza.
ESTÁS LEYENDO
Én és a Jégherceg
FanficMeg 12 évesen kezdtem el Magyarországban egy kis városban mükorcsolyázni. 22 évesen Berlinbe költöztem, és ott folytattam a sportomat. Az első nap mikor megláttam, hogy ki a társam, akkor kezdődött el minden. . . . . .