broučci, moc se chci omluvit, že to trvalo nějaký 3 měsíce, než jsem to přidala ._. :cccc ale měla jsem toho všeho moc a nebo se mi do toho vůbec nechtělo, lol :D
ale tady to máte a je to i dlouhý :3 doufám, že se vám to bude líbit :3 další už bue o něco dřív ^-^ doufám o.o
další vám budu ochotna přidat za nějakých 50 hvězdiček ^-^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Harry ukáže na jednu ze skříněk. „Vrchní polička," řekne.
Louis ji otevře a polkne. Kurva. Ukáže se že ‚vrchní polička' je velmi, velmi vysoko. Ví, že je malý. Rád předstírá, že žije v popírání, ale on přesně ví, jak malý je a nesnáší to. S tichým povzdychnutím a „Jdu na to", se postaví na špičky, natáhne ruky nejdále, jak jenom může. Stále tam nedosáhne. Je to v prdeli být malým.
„Uh, potřebuješ pomoc, Louisi?" uslyší Harryho za sebou, celkem pobaveného.
„Ne!" vykřikne. „Zvládnu to sám..."
Louis začne pateticky skákat, používajíc kuchyňskou linku jako pomůcku. Ale bez ohledu na to, jak moc se snaží dosáhnout žlutý hrneček, nezdá se, že by to vůbec pomáhalo. Už ho skoro měl, přisahá, když se někdo najednou natáhne za ním, chytne hrneček a jednoduše ho pokládá na linku.
Harry pozvedne obočí, jeho všudypřítomný úsměv se pomalu vyměňuje za lehce výsměšný úsměv. Louis se zamračí.
„Skoro jsem ho měl," postěžuje si.
Harry jeho poznámku ignoruje, humor se třpytíc v jeho očích. „Jsi vážně maličký," lehce ho pošťouchne.
Modroočko ho strčí. „Nejsem! Jsi obr."
„Nemohl ses dostat na vrchní poličku," řekne Harry jako by to byla ta nejvíce zábavnější věc, kterou měl tu čest to zažít.
Louis tiše zanadává a převezme si od něho hrneček. „Jenom abys věděl, tak v Anglii je moje výška normální."
„V Anglii si musí každý chlap stoupat na židli, aby dosáhl na horní poličku?"
„Víš ty co, jdi do prdele."
„To bys ty rád, že?" oplatí mu to Harry společně s úšklebkem.
Whoa. Louis jenom zírá na vyššího chlapce. „Drzoune."
Kudrnka pokrčí rameny a uculí se. „Momentálně mám jenom Earl Grey. Doufám, že to nevadí?" (Earl Grey je druh čaje)
A tímhle se změnilo téma.
Louis kývne. „Jo, jasně."
Kudrnka nalije do hrnku horkou vodu, vloží do čaje ještě jeden pytlíček a hrneček podá modroočkovi. „Na stole je už mléko a cukr."
„Díky."
Sednou si ke stolu, Louis si jednou lžičkou cukru osladí cukr a lžičkou začne promíchávat čaj.
„Je to docela překvapující," řekne.
„Co?"
„Tak nějak jsem si představoval víno a šneky a žabí nohy. A tvoje angličtina je vážně, ale vážně dobrá takže se cítím celkem stupidně, že jsem sem šel, bez toho aniž bych něco uměl."
Harry si odfrkne. „Nah, ve škole jsem měl jenom moc rád angličtinu, neboj se. A jenom abys věděl, tak šneci jsou odporní."
„Dokážu si to představit."
ČTEŠ
i can feel it when we kiss
FanfictionChladný den o Nový Rok, který Louis tráví v Paříži. A rozhodně to není z toho důvodu, že by od něčeho utíkal, určitě ne. Harry je usměvavý florista a pracuje v květinářství na okraji Paříže. Harry a Louis se seznámí jednoho chladného večera. ALL RI...