VAZGEÇİLMEZ.

500 13 4
                                    

Okula geldim. Bizim tayfayla. Çağla. Kardeşim diyebilceğim sayılı kişilerden. Hafif sarışın, kahverengi gözlü ve güzel biri. Ela'da biraz süslü olmasına rağmen doğru bir arkadaş. Neyse girdik okula. Çantamı sıraya koydum ve dışarı çıktık. Hava sıcak, hayat maraton, sıkıcı şeyler. Bu arada da bir arkadaşım yeni birini seviyormuş. Öğrenmeliydim , meraklıyız hepimiz sonuçta. Yaz geliyordu ve benimde bu boka sarmam gerekiyordu, yani aşık olmaya...

Bir çocukla hep bakışıyorduk. Hep bana bakarken yakalıyordum. Yakışıklıydı, boyu uzun, saçları ve esmerliği... Birde kareli gömleği tabii. Sordum arkadaşıma hani ismini biliyordur belki diye. Adı Tahaberk'miş. Ov may gad isme bak lan fdkjasd.

Neyse etkilenmiştim eh birazda tabii. Haftasonu maç vardı. Heyecanlıydım, ama izlemeye gidiyorduk sadece. Gittik arkadaşımla maça. Kimi göreyim? Tahaberk. Elim ayağıma dolaştı. Aman Allah'ım yani olmamalı hayır şimdi değil. Ee tabi hiç bir şey olmamış gibi birbirimize baktık. Otobüs geldi sülalecek maça gideceğiz. Başımızda hoca var. Hoşlandığımı belli etmek istiyordum. Çıkarken sağolsun canım arkadaşım önden gitti beni Tahaberk'le yan yana bıraktı. Direkler ortadan ayrılıyor. Yanımda onu görünce direk elini tuttum. Kalbim küt küt atıyordu. Çıktı yerinden yerde break dance yaptı bildiğin. Ve o elini hiç çekmedi. Direkten öyle çıktık. Arkama geldi. Bileti birlikte verdik.

Evet gelmiştik. Unutamıyordum. Çok tatlıydı. Neyse girdik stadyuma. Onun sınıf arkadaşlarıyla yakın olmayı deniyordum. 3'lü takılıyorlardı. Bizde 3 kişiydik. Arkalarına oturduk. Arkadaşım onun resmini çekti. Çok güzeldi her şey. Ama sakın boş hayallere kapılmayın. Üzülürsünüz.

VAZGEÇİLMEZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin