Ejder kralice -4

1.4K 79 6
                                    

Multi= efnis Sarayı.

Uzun zamandır yoldaydik.  Delphanin dediğine göre bir Krallıkmis gidicegimiz yer , birtek o krallığa guvenebilecegimi söyledi . Öyle olsa bile fazla guvenmeyecektim,   Çünki benim gücüm herkezsin istiyecegini düşündüğüm bi güçtu.

Ama eğitim almaliydim bu sartdi . melez yanimi çok iyi bir şekilde kullanabiliyordum ancak onun için 2 yaşımdan beri eğitim alıyordum . O yuzden hayatımda hiç duymadigim bir gücü nasıl kontrol ederim işte onu bilmiyordum, aklıma gelen soruyla birlikte havada uçan Dragon a bakmam bir oldu .

İçimden  Dragon a seslendim.

"Dragon sana bir soru sorabilirmiyim?"

Dışımdan konuşmuyordum cunki kafası benden bayagi bir uzaktaydi ve Bağırarak sesimin kisilmasini istemezdim açıkçası .

Dragon beni duymuş olucakki kafasını hafif  arkaya doğru döndürdü..
Kafamda bir ses yankilaninca bunun Dragon a ağıt olduğunu anlamistim.

" buyrun Kraliçem cevaplayabilecegim bir soruysa memnuniyetle doğru bir şekilde cevaplarim"

"Bak aslında benim birkaç sorum olucak biraz başını sisiricem ama katlancan artık napalım yani" Dragon dan bir kahkaha sesi geldiğinde ona anlamaz gözlerle baktım . O sırada da delpha hızını arttırarak Dragon la eşit ucmalarini sağladıktan sonra   bize soran gözlerle baktı , ardından kafamın içinde delphanin sesini duydum.

"Noluyo?. bensiz gülüşmeceler falan kırılıyor um ama "

sesi hem kızgın hemde kırgın çıkmıştı . Yüzüne dikkatli baktığınızda sanki çocuk gibi dudagini buzmus gibiydi.

Kendini tatlı göstermeye çalışıyordu ama daha çok yagmurun kafasına vurdugumdaki sinirli haline benzemisti . Bu beni kahkahalara Boğmaya yetmisti bile .

Dragon kahkasini kesmiş ,  hayran hayran kraliçesinin gülüşünü  izliyordu.
sanki kraliçesinin gülüşünü birdaha hiç goremicekmis gibi o anı hafızasına kaziyordu. Delphanin da Dragon dan eksik kalır yani yoktu oda aynı Dragon gibi kraliçesinin gülüşüne hayran kalmış bi şekilde izliyordu .

Bir süre sonra hayel kahkahasini durdurmayi basarinca Dragon ve delphanin hayran dolu bakislarina baktı sasirmisti... "NEDEN BIR EJDERHA SADECE DİŞLERİ SİVRİ OLAN VE KAN İÇEN İNSANA HAYRAN HAYRAN BAKARKI?" sorusunun cevabını iç sesi vermişti bile

(çunku sen onların kraliçesiningerizekalı napsinlar bu ne böyle mi desinler .)

hayel iç sesinin azariyla kendine gelmiş ve bu bakislarla çok karsilasicagini aklının bir köşesine yazmisti.

iç sesinin azarlamasindan sonra önüne donmus ve konusmamisti , zaten delpha ve Dragon da bu sessizliğe ayak uydurmuslardi.

Hayal Dragon un yavasladigini hissedince etrafına bakma gereksinimi duymuş ve biraz yana egildiğinde Dragon un büyük govdesinden zordo olsa efnis kralligini gorebilmisti.

Dragon gür ve soğuk sesiyle Hayalin dikkatini üstüne çekti .

"Kraliçem efnis topraklarına  na geldik"

Hayal dragonun sozleri karşısında sadece başını salladı.

Dragon yavaşça 8 metrelik kanatlarını baya bi yere yaklastiktan sonra kapatarak , efnis sarayının gösterişli kapısına indi , ve Hayalin inmesi için tek kanadini açıp egildi .

Hayal biraz zorlansada inmeyi başarmıştı . Tam o sırada da efnis kralı neferi , etrafını saran kraliyet şövalyeleriyle saray kapısında gozukmustu.

Hayal kral neferiyi süzerken Dragon ve delpha iki yanına geçmişti bile.
Kral neferi karşısındaki dev ejderhalara  elini yumruk yapıp kalbine koyarak selam verirken Dragonla delpha sadece başlarını oynatarak selam vermişti .

hayal ise boş bakislarla kendince  kral neferi nin güvenilir olup olmadığını tartiyordu.

Kral neferi Hayalin tam karşısına geçerek konuştu.

" Merhaba ejder kralice ben efnis topraklarının kralı kral neferi.  Sizi sarayimda ağırlamak benim için bir onurdur ."

Hayal kral neferi nin güvenilir olduğunda karar kılmıştı bile . kral neferi en fazla 40 yaşındaydı,  saçları beyazlamış ve biraz kiloluydu . yaşını tahmin etmek pekde zor değildi ama hayal yinede tedbirli davranmak ta zarar yok diyerek fazla samimi olmayacaktı.

Hayal, elini sikmasini bekleyen kral neferi ye son kez baktı ve elini uzatarak kral neferi nin elini sıktı , derin bir nefes alarak aklında önceden tartip onayladığı konuşmayı söyledi.

" Efendim öncelikle beni bu zor durumumda sarayiniza kabul edip eğitim vereceğiniz için çok minnettarim sağolun , ikinci olarakta bana ejder kralice değilde ismimle hitap etmenizi tercih ederim,  ismim hayal " dedi ardından da samimi olduğunu düşündüğü gülüşünü kral neferi ye sunmuştu.

( kraldi adam yani saygı görmeye hakki vardı. )

Kral neferi Hayalin samimi gülüşüne karşılık vererek,  başını yanındaki eline çevirip emirlerini sıralamaya basladi. 

" sthevin hizmetcilere söyle hayal hanima en güzel elbiseleri ve odayı hazirlasinlar. Ejder lerin kraliçesi ancak mühteşemliği hak eder " dedi son cümleyi hayal e bakarak söylemişti.

belli ki hayali karşısına almak istemiyordu. ( bende almak istemezdim, afferin. )

Kral neferi son soylediklerinden sonra hayal le birlikte saraya giriş yapmis , etrafi geziyorlardi .

  Hayal Sarayı hayranlıkla inceliyordu , böyle sarayları...,aslında sadece saraylari tarih derslerinde goruyodu . kendini gecmis yillara isinlanmis gibi hissetmekten ali koyamadi .

Kral neferi Hayalin sarayın içini hayranlıkla izlemesine bakarken , gozleri hayalde daha önce farketmedigi bembeyaz saçlarına kaydı ve dikkatlice incelemeye başladı daha önce hiç bu yastaki insanda bu renkte bir saç görmemişti ve içindeki merakı dindiremedigi için sorma gereği duydu

"Hayal hanim saçlarınız kendi saclarinizmi? hayatımda hiç sizin yaslarinizda ki birinde bu renk te bir saç görmemiştim de o yüzden merak ettim " dedi . Hayal saçının melez yüzünü gosterdiginde beyaza döndüğünü biliyordu,   ama suan melez değildi ki .  melez yüzünü cikartsaydi kıyafeti de degisir di .
şaşkınlıkla elini saçına götürdü ve melez yüzünü cikarttiginda ki dönüşen saciyla karşılaştı,  tek bi fark vardı o da daha bi parlak olmasıydı .

Hayal arkasında kralicelerini dikkatle  izleyen delpha ve Dragon a dönerek şaşkın bir ses tonuyla konuştu "ben bugun sizin yanınıza yaklaşırken sacim hangi rekteydi? " diye sordu.

Dragon ve delpha birbirlerine bakıp aynı anda konuştular ikisinin sesi de gür ve kalın olduğundan hayal seslerini çok net bi şekilde duydu "sariydi " hayal o anda onların yanına gelince saçının beyazla mis olduğunu anlamış ve kral neferi ye tekrar dönüp aşırı normal bişey gibi konuşmuştu. " ben melez yüzümü cikarinca hem sacim hemde Üstüm değişiyor ejderhalarimin yanindada sadece sacim değişiyor galiba " dedi . Kral neferi Hayalin melez olduğunu bile bilmiyordu , sadece ejderleri kontrol ettiğini sanardi.
bu bilgi kral neferi nin aklında hayali hem farklilastirmisti hemde daha guclulestirmisti...

Artık kral neferi de anlamisti Hayalin O olduğunu.....

Ejder Kralice Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin