Hey unicorns🦄💕
Ελπίζω να είστε καλα💙
Λοιπον ξέρω ότι άργησα παρά πολύ να ανεβάσω και συγνωμη για αυτό.
Το θέμα είναι ότι το βιβλιο που τρέχει αυτό το καιρό είναι το {Μαζί για την φήμη ή μήπως όχι!?)και γι'αυτό δεν ανεβάζω συχνά στα άλλα..
Ναι..
-Που τρέχει το βιβλίο Κατ?
-Σε μαραθώνιο!Τελωσπαντων καταλάβατε τι θέλω να πω...
Συγνώμη και πάλι αγάπες❤
************************************
Αρχίζω να γελάω σαν καθυστερημένο ενώ περπατάμε στο δρόμο για το σπίτι.
Η όραση μου δεν είναι καθαρή αλλά συνεχίζω να περναω υπέροχα.
"Γαμωτο δεν έπρεπε να την αφήσουμε να πιει τόσο πολύ!"ακούω την Μυρτώ να λέει ενώ περπατάει δίπλα μου.
"Ω ελάτε τώρα,μεθυσμένη είναι καλύτερη!Με χουφτωνε συνέχεια πριν"γκρινιαξε ο Δημήτρης και γέλασα.
"Έλεος!"είπε ο Γιώργος
Γύρισα και τον κοιταξα "Ζηλεύεις!"τον έδειξα με το δάχτυλο μου
"Αχα ότι πεις"είπε αδιάφορα
Φτάσαμε έξω από το σπίτι μου.
"Λοιπόν παιδιά εγώ πρέπει να φύγω γιατί θα τα ακούσω για τα καλά! Τελωσπαντων να προσέχετε την κολλητή μου"αγκαλιασα την Μυρτώ
Γιώργος POV(χεχ)
"Μην με αφήνεις με αυτά τα άγνωστα παιδάκια!"κλαψουρισε και γελάσαμε και οι τρεις.
Ο Δημήτρης την τράβηξε προς το μέρος του.
"Πάμε.."την έσπρωξε προς την άλλη πλευρά που ήταν το σπίτι
Άνοιξε με τα κλειδιά της και μας περίμενε στην πόρτα.
"Καληνύχτα."είπε ο Δημήτρης και πήγε να κλείσει την πόρτα αλλά δεν τον άφησα
"Τι κάνεις?"ρώτησε
"Άκου Δημήτρη,δεν είναι σωστό να κάνεις κάτι τώρα που είναι μεθυσμενη."είπα σοβαρά.Μισω τους μαλάκες που εκμεταλλεύονται τις κοπέλες τους όταν είναι μεθυσμενες.
"Όταν ειναι μεθυσμενη είναι καλύτερη ομως!Θα με αφήσει να κάνω ότι θέλω"κλαψουρισε ο Δημήτρης
Α καλαααα.
"Άστο Δημήτρη αγόρι μου και εσύ χάλια είσαι.Πανε σπίτι και θα την βάλω εγώ για ύπνο!"
YOU ARE READING
Same class?
Teen Fiction"Παμε καλά?Στην ίδια τάξη με αυτόν?"παραπονιεμαι "Πφφ..ηρέμησε ρε Δανάη!" "Δεν θέλω!Δεν γουστάρω ρε παιδί μου να είναι στην ίδια τάξη με εμένα!" "Να σου πω την αλήθεια εγώ δεν έχω θέμα να ειναι στην ίδια τάξη με εμας!" "Έχω εγώ!" "Πωω τι σε επιασε...