Η φάση που το κεφ μου βγήκε 1300 λέξεις και μετά εσβησα κάτι μαλακίες που είχα γράψει πριν το καλό σημείο και τώρα είναι 900+ λέξεις.
Sad:(
*Αν δεν θυμάστε τον Μιχάλη,κάνει παρέα με τον Γιώργο*
************************************
Δανάης POV"Καλημέρα"αγκάλιασα τον Δημήτρη και ανταποκρίθηκε διστακτικά ενώ ξεφυσηξε.
Έκανα μύτες για να τον φιλήσω αλλά απομακρύνθηκε γρήγορα και πήγε προς τα αγόρια.Ηταν ιδέα μου ή μόλις απέφυγε να με φιλήσει?
Νοπ δεν ήταν ιδέα σου.
Το ξέρω,σκάσε.
"Ηευυ!Σου μιλάω!"κούνησε τα χέρια της μπροστα μου η Μυρτώ.
Γύρισα και την κοίταξα "Τι?"είπα αφηρημένα ενώ ακόμα προσπαθούσα να καταλάβω τι στο καλό είχε ο Δημήτρης.
"Είσαι καλά?"ρώτησε.
"Εε?Ναι,μια χαρά"απάντησα λίγο καθυστερημένα (με την έννοια της ώρας λολ).
"Είσαι καπως"απαντησε ειλικρινά ενώ καθίσαμε σε διπλανές καρέκλες.
"Άλλος είναι κάπως σήμερα και δεν ξέρω γιατί!"απάντησα εκνευρισμενα αφού ο Δημήτρης κοιτούσε μονο το κινητό του και δεν μου έδινε καμία σημασία.
"Ποιος?"ρώτησε περίεργη.Απο κοινωνικό ενδιαφέρον,φυσικά.
"Ο Δημήτρης!Γαμωτο τον αγκάλιασα και ήταν σαν να μην θέλει να τον αγκαλιασω,ήθελα να τον φιλήσω και με απέφυγε!"ξεφυσηξα ενοχλημένη με συμπεριφορά του αφού του έριξα μια γρήγορη ματιά.
"Μην ανησυχείς βρε μωρό μου!Μπορεί να έγινε κάτι που να μην έχει σχέση με εσένα ή απλά να μην έχει όρεξη.Δεν θα είναι κάτι σημαντικό!Σταματα να ανησυχείς."προσπάθησε να με ηρέμησε και όντως το έκανε.
Τα λόγια της ακουγόταν πολυ πιο λογικά απ' τις σκέψεις μου.Ελπιζω να είναι εντάξει.
Της χαμογέλασα και έκανε το ίδιο."Πανε τώρα να κάτσεις δίπλα του για να ρωτήσεις τι έχει."είπε και ουαου Μυρτώ εχεις γίνει έξυπνη.
Ήταν μια πολύ καλή ιδέα να κάτσω δίπλα του και να τα βρούμε.Οχι ότι μαλώσαμε ή κάτι τέτοιο αλλά θελω ή βασικά όχι,πρεπει να μου μιλήσει.
"Κα στείλε τον Στέφανο από εδώ"είπε και κοκκίνισε ελαφρός.
Ω φακ.Η Μυρτώ ποτέ δεν κοκκινίζει.
Αωωω βρήκα το καινούργιο σιπ μου.
*βγάζει καρδουλες από τα ματια*
YOU ARE READING
Same class?
Teen Fiction"Παμε καλά?Στην ίδια τάξη με αυτόν?"παραπονιεμαι "Πφφ..ηρέμησε ρε Δανάη!" "Δεν θέλω!Δεν γουστάρω ρε παιδί μου να είναι στην ίδια τάξη με εμένα!" "Να σου πω την αλήθεια εγώ δεν έχω θέμα να ειναι στην ίδια τάξη με εμας!" "Έχω εγώ!" "Πωω τι σε επιασε...