"Εηη παιδιά που πάτε?"μας ρώτησε μια καθηγήτρια όταν μας ειδε σχεδόν στην πόρτα να φεύγουμε με τον Δημήτρη.
Ο Δημήτρης γύρισε να την κοιτάξει εμφανώς αναμμένος με αυτά που έγιναν πριν νευριασμένος που μας σταμάτησε η καθηγήτρια.
"Δεν μας παρατάτε και εσείς κυρία!"είπε απότομα και τα μάτια μου γουρλωσαν.Με τράβηξε γρήγορα και βγήκαμε από το σχολείο περπατοντας γρήγορα.
Ναι,ήξερα τι θα γινόταν όταν θα πηγαίναμε στο σπίτι του και δεν είμαι καν σίγουρη αν το ήθελα πραγματικά αλλά ήταν ήδη πολύ αργά.
Τρελές σκέψεις περνούσαν από το μυαλό μου μέχρι που κάποια στιγμή σταμάτησα να περπατάω και τον κοίταξα.
Εκείνος γύρισε να με κοιτάξει απορημένος."Μ'αγαπας?"ρώτησα.Ηθελα να ξέρω,ήθελα να δω πόσο αληθινά θα απαντούσε.Ναι,μπορεί να λέγαμε σ'αγαπω κάθε μέρα αλλά ήταν η πρώτη φορά μετά από καιρό που ήθελα να το ακούσω καθαρά.Να το λέει αληθινά.
"Μωρό μου."είπε και ήρθε κοντά μου βάζοντας το χέρι του στο μάγουλο μου.Εσκυψε λίγο από πάνω μου και μου χαμογέλασε.
"Τι ερώτηση είναι αυτή βρε χαζό?"ρώτησε και με τράβηξε κοντά του κάνοντας το κεφάλι μου να ακουμπήσει το στήθος του.
"Φυσικά και σε αγαπώ μωρό μου.Το ξέρεις αυτό έτσι?"ρώτησε και με εσφυξε πάνω του.
"Ναι,ναι το ξέρω."είπα και εκείνος χαμογέλασε.
"Ωραιααα,και τώρα που τα είπαμε πάμε σπίτι να μου κάτσεις γιατί σε λίγο θα μου σκιστεί το τζιν."είπε και εγώ γουρλωσα τα μάτια μου ενώ εκείνος χαχανισε γλυκουτσικα.Ε άμα του ζουλιξω τα μάγουλα θα φταίω??
Προχωρήσαμε για ακόμα λίγη ώρα μέχρι που φτάσαμε στο σπίτι του.Οκευ,μην φρικαρεις Δανάη,όλα καλά θα πάνε.
Εννοω ότι εντάξει,τι μπορεί να πάει λάθος?(συγγραφέας: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)
Ανοιξε γρήγορα με τα κλειδιά του και μπήκαμε μέσα στο σπίτι.Εκλεισε την πόρτα και με κοίταξε πονηρά λίγο πριν πιάσει την μπλούζα του και την βγάλει μπροστα μου,πετοντας την κάτω.
Ω Χριστέ μου,είναι τόσο καυτός.Μμμ τι θα γινόταν τώρα αν τον πείραζα λίγο?
"Χαχ,έχουμε δει και καλύτερα."είπα δείχνοντας το σώμα του εκείνος χωρίς να καταλαβαίνει γιατί άλλαξα έτσι διάθεση με κοίταξε απορημένος.
"Τι στο καλό λες?"ρώτησε κάπως νευριασμενα και εγώ γέλασα κλείνοντας του το μάτι.
Πήγα κοντά του και τον έσπρωξα πάνω στην πόρτα.Εβγαλα το μπουφάν μου πετοντας το κάτω και συνέχισα μετά από λίγο βγάζοντας και την μπλούζα μου,μενοντας μόνο με το σουτιέν.
Τα μάτια του εκλεισαν όταν το χέρι μου άρχισε να χαϊδεύει απαλά το σώμα του.Εριξε το κεφάλι του πίσω ακουμποντας την πόρτα.
Τα χείλη μου πήγαν στον λαιμό του και εκείνος μουγκρίσε ενώ έφερε το σώμα μου πιο κοντά του για να ακουμπάω τελείως πάνω του.
"Θέλω να σε βάλω κάτω εδώ και τώρα και να σε κάνω να φωνάζεις το όνομα μου."ψέλλισε σιγανα ενώ η ανάσα του είχε γίνει βαριά.
"Κάντο."είπα στο αυτί του και εκείνος με κοίταξε βγάζοντας ένα μουγγριτο.
Άρπαξε το σώμα μου πετοντας με στον καναπέ πιο δίπλα.Ηρθε από πάνω μου ανοίγοντας τα πόδια μου και μπαίνοντας ανάμεσα.
Ξεκουμποσε το τζιν μου και δεν το αρνήθηκα αυτή την φορά.Το έβγαλε τελείως από πάνω μου πετοντας το διπλα.
Αναστεναξα όταν το χέρι του βρέθηκε μέσα από το εσώρουχο μου.Εκανε απαλες κυκλικές κινήσεις μέχρι μου ένιωσα μια διαφορετική πίεση εκεί κάτω.Κατι που με έκανε να αναστεναξω από πόνο αλλά και από απόλαυση.
Μου άρεσε.Ηταν κάτι διαφορετικό,που δεν είχα νιώσει ποτέ ξανα και μου άρεσε,πολύ.
Ένιωσα την αίσθηση πιο έντονη και το χέρι μου έπιασε το δικό του.Εκεινος άρχισε να κάνει πιο έντονες τις κινήσεις του εκεί κάτω.
Άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο λίγα λεπτά μετά και εκείνος έσκυψε από πάνω μου.Ακουμποντας το σώμα του πάνω στο δικό μου.
"Τόσο γρήγορα μωρό μου?"ρώτησε πονηρά και πρόστυχα στο αυτί μου και εγώ τον κοίταξα δαγκώνοντας το κάτω χείλος μου.
Και κάπου εδώ είναι η στιγμή που όλα καταστράφηκαν αφού το κουδούνι χτύπησε.
Κάτι που ήταν πολύ ακατάλληλο αυτή την στιγμή γιατί εγώ ειμουν σχεδόν γυμνή με το χέρι του επίσης σχεδόν γυμνου Δημήτρη μέσα στο εσώρουχο μου με τα ρούχα μας να είναι πεταμένα παντού στο σπίτι.
Τελεια.
To be continued~~
✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓
Όχι για να δείτε ότι εγώ σας κάνω την χάρη και σας γράφω ότι στο καλό θέλετε
Lov u xoxo❤️
YOU ARE READING
Same class?
Teen Fiction"Παμε καλά?Στην ίδια τάξη με αυτόν?"παραπονιεμαι "Πφφ..ηρέμησε ρε Δανάη!" "Δεν θέλω!Δεν γουστάρω ρε παιδί μου να είναι στην ίδια τάξη με εμένα!" "Να σου πω την αλήθεια εγώ δεν έχω θέμα να ειναι στην ίδια τάξη με εμας!" "Έχω εγώ!" "Πωω τι σε επιασε...