#16-Σ'αγαπω.

3.1K 197 14
                                    

Γκαϊς στο προηγούμενο κεφ έγραψα το όνομα Οδυσσέας σαν χαρακτήρα.Το άλλαξα γιατι μπερδεψα το βιβλίο αυτό με ένα άλλο(λολ)

Σόρρυ💕

Τελικά έβαλα το όνομα Στέφανος  που υπάρχει σε αυτό το βιβλίο.

Είμαι τραγική,το ξέρω.

Όσες δεν το ξέρετε ήδη,έχω κάνει ένα καινούργιο crew..είναι το #badbeaches crew και απλά θα σας τα πριζω σε κάθε κεφ με αυτό το crew🖤

************************************
"Τι κάνεις πάλι μ'αυτον γαμωτο?"φώναξε ο Δημήτρης εξαγριωμένος καθώς ερχόταν προς το μέρος μας.

Δεν ξέρω πραγματικά γιατί κάνει έτσι και τι τον έχει πιάσει.Αυτος με επριζε να τα πηγαίνω καλά με τον κολλητό του γαμωτο!Τώρα τι σκατα έχει γίνει?

"Δημήτρη,ηρέμησε."είπα ήρεμα όταν έφτασε μπροστά μας.Επιασε τον καρπό μου με δύναμη και με τράβηξε κοντά του ώστε να φύγω μακρια από τον Γιώργο.

"Φίλε τι διάολο κάνεις?"ρώτησε εκνευρισμένος ο Γιώργος.

"Νταξει Γιώργο,την πηδηξες εχθές την Δανάη.Δεν είναι ανάγκη να το κάνεις και σήμερα"φώναξε και το στόμα μου άγγιξε σίγουρα το πάτωμα.

"Πας καλά?"τον έσπρωξα και έφυγα μακριά του.

"Ποτέ δεν θα σου έκανα κάτι τέτοιο!Ποτέ!"φώναξα και τον κοίταξα.

"Και τι είναι αυτά στον λαιμό σου γαμωτο?Έμαθα ότι κοιμήθηκατε μαζι εχθές!"είπε με νεύρο.

"Είσαι μαλακας αγορι μου?"είπε ο Γιώργος πιάνοντας το κεφάλι μου και γυρνώντας το προς το πλάι ώστε να μπορεί να δείξει καλά τις πιπιλιες στον Δημήτρη.

"Εσύ τις έκανες αυτές!"είπε νευριασμένα.

"Εγώ?"ρώτησε ήρεμα ο Δημήτρης.

"Ναι,εσύ!Εισασταν και οι δυο μεθυσμένοι και τώρα δεν θυμάστε τίποτα!"ειπε

"Αυτό βγάζει νόημα."χαχανισε γλυκουτσικα ο Δημήτρης.Τι βλάκας που ειναι?

Πήγα κοντά του και έσκυψε ελαφρός προς το μέρος μου.

Σήκωσα το χέρι μου και το προσγιωσα με δύναμη πάνω στο μάγουλο του κάνοντας το στόμα του να ανοίξει από την έκπληξη.

Τον τράβηξα από την μπλούζα και τον αγκάλιασα.

"Σ'αγαπω,βλάκα."είπα και φίλησα το μάγουλο του.

"Συγνώμη μωρό μου."είπε και τον εσφυξα πιο πολύ πάνω μου.

"Σ'αγαπω."ψυθηρισε στο αυτί μου.

Same class?Where stories live. Discover now