**အတၲလြန္အခ်စ္**
**10**က်ေနာ္ နိုးလာေတာ့ သူကလက္ပိုက္ ႀကည့္ေနခဲ႕တယ္
ေႀကာက္စရာေကာင္းတဲ႕သူ ့မ်က္ဝန္းေတြနဲ႕ အတူ သူ ့မ်က္နွာမွာ အလို မက်မႈေတြက လည္းအထင္းသား..
..ဘာေႀကာင့္ ဒီေလာက္ေတာင္ ေျပာင္းလဲသြားရတာလဲ chanyeol ရယ္..က်ေနာ္လွဲေနရာက အျမန္ထလိုက္ကာ သူ ့အား မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ လိုက္တယ္..
"Baekhyun..မင္းဘာလာလုပ္တာလဲ..မင္းမွာ အရွက္မရွိဘူးလား ဟမ္.. ထြက္သြားစမ္း..ေတာက္စ္!! "
ေဒါသထြက္သြားသည္ထင္..သူ ့ေမးရုိးမ်ားပင္ ထင္ ရွား စြာ ေပၚထြက္ လို ့ေနသည္..
ဘယ္ေလာက္ဘဲ..ေျပာင္းလဲသြားပါေစ
မင္းဟာ ငါခ်စ္တဲ႕ တဦးတည္းေသာ ေကာင္ ေလးဘဲ chanyeol.."ဘာလုပ္လာလုပ္တာလဲ..ဟုတ္လား.. ငါသိပ္ခ်စ္ ရတဲ႕ မင္းကို လာေတြ႕တာေလ..
အရွက္မရွိဘူးလား..ဟုတ္တယ္ ..မင္းေႀကာင့္ ငါ့မွာဘာဆို ဘာမွ မရွိေတာ့ဘူး..
ထြက္သြားစမ္း.. ေတာင္းပန္ပါတယ္ ငါဘယ္ေတာ့မွ မင္းကို ထားသြားမွာ မဟုတ္ဘူး.."က်ေနာ့္စကားအဆံုးသူကရယ္တယ္..
မရဘူးလား..Chanyeol..မရဘူးလားဟင္ .. အရင္ ကလို ျဖဴစင္ တဲ႕ အျပံဳးေလးေတြ ျပံဳးျပဖို ့မျဖစ္နိုင္ေတာ့ တာလား."အဟက္ .သိပ္ပီ ျပင္ တယ္ေနာ္ ..မင္းရဲ႕ အဲ႕ $ေရးမပါတဲ႕ အခ်စ္ကို ငါယံုမယ္ထင္ ေနလား မွားသြားမယ္ ငါအရင္ က Park Chanyeol မဟုတ္ေတာ့ ဘူး .. မင္း ထြက္သြား.."
"Chanေလး.."
သူ ့ရဲ႕ ေအာ္သံအဆံုး အေနာက္က ထြက္လာတဲ႕ အသံ သဲ႕ သဲ႕ ေႀကာင့္ သူ ေရာ က်ေနာ္ပါ အသံလာရာ ႀကည့္မိတယ္ ..
ေျပာင္ ေျပာင္ လက္လက္ အဝတ္အစားေတြနဲ႕ က်ေနာ့္ အဘြား အရြယ္ေလာက္ ရွိတဲ႕ ထိုအမ်ိဳးသမီးက ဘယ္သူပါ လိမ့္...."အဘြား.."
အက္ကြဲကြဲအသံနဲ႕ အတူ သူဟာ ေျပးထြက္ျပီး ..သူ ့အဘြား ဆိုသူရဲ႕ ရင္ ခြင္ ထဲမ်က္နွာအပ္ ကာ ငို ေႀကြးေန တယ္...
ဘာလို ့လဲ Chanyeol ငါက်ေတာ့ မင္းမွိီခို စရာ လူ တ ေယာက္ ျဖစ္ခြင္ ့မရွိရတာလဲ...
ငါ့ရဲ႕ ရင္ ခြင္ေသးေသးေလးကမင္း တေယာက္ အတြက္ ေတာ့ ေနြးေထြးမွႈအျပည့္ရွိပါတယ္...
Chanyeolရယ္...
YOU ARE READING
အတၲလြန္အခ်စ္ (Completed)
Fanfictionအသံုးမက်တဲ႕ ကိုယ့္အတၲေတြေႀကာင့္ ကိုယ္ ကိုတိုင္ ခ်စ္ရတဲ႕ ကေလးကို နာက်င္ေစခဲ႕မိျပီ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဆိုတဲ႕စကားထက္ ကိုယ့္မွာ ေျပာစရာ စကားရွိမေနခဲ႕ပါ ကေလးရယ္