EP(7)

4.4K 250 2
                                    

**အတၲလြန္အခ်စ္**
**7**
သူ့က်ေနာ့္ကို ပစ္ထားတာ ဒီေန႕နဲ႕ဆို တပတ္ေတာင္ ျပည့္ျပီ..
သူတကယ္ က်ေနာ့္ကို လိုသံုးသ ေဘာထားတာ လား???
သူ ့နဲ႕မ ေတြ႕ရတဲ႕ တပတ္အတြင္း က်ေနာ္ ေသမတတ္သတိရသလို သူေကာ က်ေနာ့္ကို စကၠန္႕ ပိုင္းေလာက္ဘဲျဖစ္ျဖစ္သတိ႐ဲ႕လား..
ခင္ ဗ်ားႀကီးရယ္ က်ေနာ္အရမ္းသတိရတာဘဲ..
တကယ္စိတ္ဆိုးသြားတာဆို က်ေနာ္ ခင္ ဗ်ားႀကီး စိတ္ေက်နပ္တဲ႕အထိ ေတာင္းပန္ပါ့မယ္ က်ေနာ့္ကို ဒီလိုေတာ့ မလ်စ္လ်ဴ လိုက္ပါနဲ႕..

"Baekhyun..သားေလး မနက္စာစားရ ေအာင္ ေလ .. ေအာက္ မွာ Omma ျပင္ ထားတယ္.. Omma တို ့. အျပင္ သြားစရာရွိတယ္ .. သားေကာ လိုက္ခဲ႔မလား "

တံခါးဖြင့္သံနဲ႕အတူ စကားေတြဆက္တိုက္ ေျပာသြားတဲ႕ Omma က က်ေနာ္ ျပန္မ ေျဖရ ေသးခင္ ပင္ တံခါးပိတ္ ကာ ျပန္ထြက္သြားသည္.. Omma ႀကည့္ရတာ ေတာ္ေတာ္ အလ်င္ လို ေနပံု..
ဘာကိစၥဘဲ မသိေပမဲ႕ မ ေကာင္းတဲ႕ကိစၥေတာ့ မျဖစ္ပါေစနဲ႕..

"ရွင္ ဘာေတြေလ်ွာက္လုပ္ပစ္တာလဲ.. အခု အလကားေနရင္း က်မတို ့အမႈပတ္ေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူးလား"

ေအာက္ထပ္ကို ဆင္းလာရင္း Omma တို ့ အခန္းက စကားသံေ ႀကာင့္ အနားသြားကာ တံခါးဟ ေနတဲ႕ ေနရာက ေန နားေထာင္ ေနမိသည္..

"ဟာကြာ ဘာလို ့ ငါတို ့အမႈပတ္ ရမွာလဲ .. Park လင္ မယားေသတာ ငါတို ့နဲ႕မဆိုင္ ဘူး.. ငါလဲ ဒီကိစၥဘာမွ မသိဘူး .. Monstercompany ကို လက္တြဲလိုက္တာဘဲ ရွိတယ္..ဘာဘဲ ျဖစ္ျဖစ္ေသသြားေတာ့ေအးတာ ေပါ့ .. ငါ့သားကို အခိုင္းအ ေစအျဖစ္လဲ ေခၚစရာ အ ေႀကာင္း မရွိေတာ့ဘူး .. အခု သူတို ့ ေသ တယ္ဆိုတာ လဲ car accident နဲ႕ေလကြာ ငါတို ့က ဘာဆိုင္ လို ့လဲ .."

"ဒါေပမဲ႕လဲ.."

"ဒါေပမဲ႕ေတြ ဘာေတြလုပ္မ ေနနဲ႕ ေသသြားတာဘဲ တပတ္ ျပည့္လို ့ ရက္လည္ ေတြေတာင္ လုပ္ ေနျပီ ျပင္ဘဆင္ စရာ ရွိတာ ျမန္ျမန္ျပင္ ဆင္.. Monster Company ဂုဏ္ျပဳပြဲ သြားရမွာ ေနာက္က်ေနျပီ"

Appaရဲ႕စကားေတြ.. က် ေနာ့္အံ႕ႀသလြန္းလို ့ ပါးစပ္ကို လက္နဲ႕ တင္းႀကပ္စြာပိတ္ထားမိသည္..
ဒါဆို..သူမလာတာ က်ေနာ္ကို လာမ ေခၚတာ သူ ့ဆီမွာ ဒီလိုကိစၥ ေတြျဖစ္ေနခဲ႔တာလား..
မသိခဲ႔ဘူး..က်ေနာ္မသိ ခဲ႔ဘူး..
အလိုအပ္ဆံုးအခ်ိန္မွာ အားအင္ မျဖစ္ေပးနိုင္ လို ့တကယ္ ေတာင္းပန္တယ္..
ခင္ ဗ်ားႀကီး အဆင္ ေျပမွာပါေနာ္... အဆင္ ေျပရမယ္ေနာ္..
ရက္ပိုင္းအတြင္းဒီေလာက္ေတာင္ျဖစ္ပ်က္သြားမယ္လို ့ မယံုေတာင္ မယံုဘူး..

အတၲလြန္အခ်စ္ (Completed)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu