EP (9)

4K 222 2
                                    

**အတၲလြန္အခ်စ္**
**9**

အိမ္ေရာက္တာနဲ႕ .. က်ေနာ့္ ကို ကားေပၚကာ အႀကမ္းပတမ္း ဆြဲခ်ကာ..ျခံထဲက ထိုင္ ခံုေပၚမွာ ေျခ ေထာက္ ခ်ိတ္ ကာ ထိုင္ ေနသည့္ Omma အား ဒူးေထာက္ ေစသည္..

"ျဖန္း"

ပါးျပင္ တခုလံုး ထူပူသြားမႈနဲ႕ အတူ Omma အား မယံုနိုင္ စြာ ေမာ့ႀကည့္မိသည္..

"သိပ္ေတာ္ေနလား..Baekhyun..နင့္ ကို ဟို ေကာင္ တခုခု လုပ္ လိုက္ ရင္ ဘယ္လို လုပ္ မလဲ ဟင္ .. ေျပာစမ္း..သိပ္ေတာ္ေနတယ္ေပါ့ေလ.."

"Ommma..တကယ္ဘဲ .အန္တီနဲ႕ ဦေလး ဆံုးတဲ႕ ကိစၥ မွာ Appaနဲ႕ Omma ပတ္သတ္ေနတာလား"

Omma .. အ ေမးကို ျပန္မ ေျဖဘဲ ..က်ေနာ္သိခ်င္ တဲ႕ အ ေျဖကိုသာ ေမးလိုက္တယ္..

"Baekhyun..ကို အခန္းထဲပို ့လုိက္"

Omma..ရဲ႕ စကားအဆံုး လူနွစ္ ေယာက္ က က်ေနာ့္ အားဆြဲထူကာ ကာ အခန္းထဲပို ့ဖို ့ ျပင္ သည္..

"Omma..Omma.. ဘာမွ မ ပတ္ သတ္ ဖူးေမာ့လား ဟင္ .. Omma Jaba..ေျဖ ေပးပါ Omma.."

က်ေနာ္ဘယ္ေလာက္ ပင္ ေအာ္ေနပါေစ .. Omma က်ေနာ့္ကို လွည့္မႀကည့္ခဲ႕..
ေနာက္ဆံုးေတာ့ အခန္းထဲမွာ က် ေနာ္တ ေယာက္ တည္း...
ေရွ႕က ေသာ့ခတ္သြားျပီ ျဖစ္တဲ႕ တံခါးကို က်ေနာ္ အႀကိမ္ႀကိမ္ ထုရုိက္ေနမိသည္..
က်ေနာ္ေတြးေနသလိုမျဖစ္ပါေစနဲ႕လား
ဒါေတြသာ အမွန္ျဖစ္ခဲ႕ရင္
သူနဲ႕က်ေနာ္ ဘယ္လိုမွမျဖစ္နိုင္ ေတာ့ဘူး..
သူခံနိုင္ ရည္ ရွိေပမဲ႕ က်ေနာ္ခံနိုင္ ရည္ မရွိဘူး.. သူ က်ေနာ္နဲ႕ အ ေဝးမွာ ေနနိုင္ ေပမဲ႕ က်ေနာ္သူ ့ရဲ႕အ ေဝးမွာမ ေနနိုင္ လို့ပါ..
ဘယ္ေလာက္ပင္ ထုရုိက္ေနပါေစ ..Ommaက ေတာ့
ဖြင့္ေပးမည့္ပံုမ ေပၚ..
ႏြမ္းလ်ေနတဲ႕ ခႏၶာကိုယ္အား..ႀကမ္းျပင္ေပၚတြင္ ထိုင္ ေစ လိုက္ကာ.. တံခါးကိုမွိီလ်က္ က်ေနာ္ေတြးေတာ ေနမိ သည္..
က်ေနာ့္ကို မခ်စ္ေတာ့တဲ႕ သူ ေႀကာင့္ က်ေနာ္ ဒီလို အပင္ ပန္းခံေနတာ မွန္ ရဲ႕လား..
အျပစ္ ရွိပါက က်ေနာ္ကိုပင္ သတ္နိုင္ သည္ဟု မ်က္ ေတာင္ တခ်က္ မခတ္ဘဲ ေျပာတဲ႕သူ့ကို က်ေနာ္ ဒီေလာက္ ပင္ တြယ္တာခဲ႕တာလား..
ေနႀကည့္ခ်င္ တယ္

..Park Chanyeol ... ေခါင္းထဲက မင္းကို ေဖ်ာက္ ဖ်က္ ရင္းေပါ့..
ေတြးႀကည့္ခ်င္ တယ္ ..Park Chanyeol
အ ေတြးထဲ မင္းမပါတဲ႕ စိတ္ကူးေလးေတြေပါ့..
ဒါေပမဲ႕ ..ဒါေပမဲ႕ ေလ ငါ မ ေနနိုင္ ဘူး...
လိုအပ္ ရင္ ............ အရာရာကို ေပးဆပ္ဖို ့ အဆင္ သင့္ ရွိေနတယ္ ခ်စ္သူ..

အတၲလြန္အခ်စ္ (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang