Nasıl ki bu milletin tacıdır yıldızla ay , yüksel ta arşa kadar şanlı ğalatasaray .
YONCA
Ben yonca 17 yaşındayım lise üçe gidiyorum. En sevdiğim renk kırmızı,en sevdiğim meyve kiraz .
Manavdan kiraz alsam, karnım patlayıncaya kadar yesem yinede kirazdan bıkmam .
Annem ben doğarken ölmüş, bu yüzden annemin ölümünde kendimi suçlu olarak görüyorum.
Annemin ölümünden sonra babam Elif ile evlenmiş ,Elif iyi kadındır genç bakımlı güzel ama anne yerini tutmuyor işte .
Elif in tek sevmediğim yönü giydigim kıyafetlere çok karışıyor olması Onun dışında fazla ğeçinemediğimiz zamanlarda oluyor ama yine de severiz birbirimizi .
Bir de Elif'ten olma küçük bir kız kardeşim var adı Rümeysa babam ise durmadan çalışır bazı akşamlar eve gelmez bile Niye gelmiyorsun bu kadar çok çalışma dediğimde ise sizin için çalışıyorum kızım derdi .
Neyse size biraz da arkadaşlarımdan bahsedeyim benim yapraklarına tutunduğum üç tane canımdan çok sevdiğim arkadaşlarım var Onur Baran Hasan bu üç erkeği herkesten çok severim neredeyse günümün tamamını bu üç erkekle geçiririm bu üç erkek ve ben Koyu galatasaraylıyız maçları hiç kaçırmayız genelde maçı Baran veya Hasanların evinde izleriz . Bizim Elif benim arkadaşlarıma katlanamıyor.
paramız olursa veya kimin cebi çok kabardı ise onun parasıyla stad'da izleriz .
Ben yapraklarına tutunduğum bu üç erkekle lise birde okula ğeldiğim ilk ğün tanışmıştık .
Biz önce Ankara'da oturuyorduk Babamın işi yüzünden İstanbul'a taşınmak zorunda kaldık başlarda İstanbul'a gelmemek için çok ağlamıştım ama şimdi ölümle tehdit etseler üç erkekten hayatta ayrılmam.
Ankara'da güzel hayatımız arkadaşlarım vardı ama hiçbirini bu kadar çok sevmemiştim .
Bundan iki sene önce okulun ilk günü okula hiç gitmek istemedim , yarıyıl olduğu için tek yabancı ben olacaktım Keşke senenin başında gelseydik o zaman herkes yeni gelmiş olacaktı o gün okula çekinerek gitmiştim .
ilk dersimiz tarih'di ve çok sıkıcı bir dersti .
Yanımdaki kız bana durmadan sorular soruyor çok geveze kızdı ilk dersten bunaltmıştı beni .
Üçüncü dersimiz ise bedendi Hoca olmadığı için serbestik kızların yarısı sohbet ediyor yarısı da basketbol oynuyordu .
Halı sahanın merdivenlerinden inerken birkaç tane gencin tartıştığını gördüm üç tanesinin üzerinde Galatasaray forması vardı, Baran , Onur , Hasan dı yine bizim sınıftan üç çocuğun üzerinde ise Fenerbahçe forması vardı .
Baran , "üç'e dört maç yapamayız" diye bağırıyor diğer takımdan sarı kafalı çocuk "oynamazsanız istediklerimizi yapacaksınız unutmayın anlaşma böyleydi'' dedi .
Hasan, "yenilirsek bunlar bizi siker "
Onur , "şimdi bizimle kim oynayacak" dediğin' de ellerimi havaya kaldırıp birazda tebessüm ederek " Ben ! " diye bağırdım .
Herkez şaşıran ğözlerle bana bakarken Baran topu sağ ayağının ucuyla bana doğru attı .
Maçı başlatan ben olmuştum .
Zil çaldığında maç daha bitmemiş kazanmak için yeni bir gol atmamız lazımdı .
Tüm okul toplanmış bizi izliyor bazılarının yeni kız dediğini duya biliyordum.
Top Fener grubunda olan sarı kafalı çocukdan sonra topu Hasan aldı karşısından başka biri gelince bana pas attı top artık bendeydi kaleye çok yakındım .
Kaleci çocuk pis pis bana sırıtıp bakıyor aptal aptal ğülüyordu .
"Görürsün sen şimdi sırıtmayı "
Önce bana bakan kaleciye ıslık çaldım, tüm dikkati bendeydi ğöz kırpınca bana şaşkın bakışlar sergilerken ve işte tam zamanıydı çocuğun dikkati dağılmıştı .
Topa sertçe vurarak kaleye doğru attım ve gooll .😱
Gollllllll ... Gollllllll .... Gollllllll...
Evet ben gol atmıştım maçı biz kazandık biz .
Baran ,Onur ,Hasan " Goooll " diye bağırarak bana doğru koşup hepsi deli gibi bana sarırdılar .
Ben gol atmıştım maçı kazanmıştık ve tüm okul bizim mutluluğumuzu izliyordu .⚽⚽⚽
Mutluluktan uçmak istiyordum Hasan, "ismin" diye sorduğunda gülümseyerek "yonca" dedim Sonra üçü de Yonca, Yonca ,Yonca diye bağırmaya başladılar sonra tüm okul . okulun ilk ğünün'de ismimi herkez öğrenmişti .
karşı takım tamamen mort olmuş maçı biz kazandık buda benim sayemde olmuştu .
Baran ile onurun kollarının arasında ayrılıp onlara isimlerini sordum .
işte bizim çocuklar ile böyle tanışmıştık ,maçtan sonra sohbet ettik okul çıkışı'da onlar ile takılıp akşamda beraber stadyum da maç izledik .
Okulun ilk gününü böyle geçirmiştik okula alışmama ğerek bile kalmamıştı .
Sonra birbirimize kardeş gibi bağlandık .☺Dördümüzde koyu Galatasaraylıyız benim saçlarım sarı olunca Hasan has cimbom der.
Bir keresinde'de ailelerimizden gizlice çalışıp bana lisanslı forma almıştık .
İstanbula ğeldigim günden bu güne kadar hiç sevgilim olmadı ,yavşaklık yapan olursa kankalarım hallediyor .
Ama aşık olduğum biri var !
Fernando muslera Bu adama bayılıyorum .
muslera nın evli olduğunu duyduğumda baya baya aglamıştım çocukluk işte .
Sınıftaki kızlar hoşlandığın biri var mı diye sorduklarında Muslera dediğinde O kim diye soruyorlar ben de ümitsiz vaka diye kafamı çantama gördüğümde kız sevgilisine Yonca muslera'dan hoşlanıyormuş O kim ? diye sorduğunda sınıfta kocaman bir kahkaha patlıyor erkekler ise soruyu soran kızla dalga geçerlerdi .
Sırada yanımda Baran arkamızda Onur ile Hasan oturuyor.
Bazı kızlar beni çok kıskanır Bizim çocuklar ile tanıştığımız ilk hafta Bazı kızlar çekemeyip üçünü birden nasıl idare ediyorsun senin gibisini daha hiç görmedik dediklerinde kuş beyinli kızları dövüp sonra da disipline gitmiştim .
Babamdan bu olayın üzerinden bayaa bir azar Yedikten sonra ev hapsi almıştım okuldan da uzaklaştırma cezası aldığım için hepsi yerli yerine oturmuş tu .
Babama ne kadar yalvarsam'da çıkmama izin vermiyordu ve Akşama maç vardı Elif de maçı sevmediği için evde maç izletmiyor'du.
Delirmek üzereydim üzerimde eşortman saç dağınık sinirden saçlarımı yolmak üzereydim maçın başlamasına on dakika kalmıştı .
işte kurtarıcım olan kapı zili çaldı "Yerim ben o zile basan parmakları" Babam kapıyı açtığında düz bir sesle "Buyurun kime baktınız" dedi .
Babam daha bizim çocukları bilmiyordu .
Onur, "yoncaya bakmıştık dediğinde" babamın kaşları daha çok çatıl'dı . kapıya bende gittiğimde hepsi önce benim dağınık halimi bi süzdüler bu beni biraz utandırmıştı .
Hasan, "kanka telefona neden bakmıyorsun? maça gidiyoruz hadi hazırlan" dediginde babam "yonca cezalı evden çıkamaz ve benim kızım üç tane erkekle neden maça gidiyor ?" Babam saçma sapan konuşmaya başlayınca kapıyı bizimkilerin suratına kapatıp babama döndüm ."Baba bunlar benim arkadaşlarım"
"Üç tane erkek mi ? "
Babam kaşları çatarken konuşmaya devam ettim .
" Evet baba ,ve şuan maç izlememiz lazım ama senin yüzünden arkadaşlarım kapıda bekliyor "
Babam ğülünce busefer ben kaşlarımı çattım.
" İçeri girsinler beraber izleriz "
" Harbimi "
Babamın böyle bişey teklif edeceği aklımın ucundan bile geçmezdi ,babam salona giderken kapıyı teklar açtığımda bizimkiler daltonlar gibi hala beni bekliyorlardı .
Baran," geliyorsan gel biz gidiyoruz ,beş dakika kaldı " deginde hızlıca araya girip" hiç bir yere gitmiyorsunuz ! Maçı bizim evde izliyoruz " dedim.
Hepsi sevinçten üzerime zıplayınca dengemi kontrol edemeyip yere yığıldım.
Benim düşmem ile hepsi yine daltonlar dibi üzerime yıgıldılar en üste Hasan olunca altta kalanın canı çıksın diye bağırmaya başlayınca ağzımı açıp Hasana bağırdım .
" ulan piç en alta kız var ölmemi istemiyorsanız inin üzerinden . "
Maç başladı babamda bizimkileri baya sevmişe benziyordu ogünden sonrada hep sevdi zaten ama o günden sonra bizim evde elif yüzünden bir daha maç izlemedik ,neymiş de çok bağırıyormuşuyuz ,ortalığı dağıtıyormuşuyuz ,dizim var dı benim vır vır vır vır vır işte bu konular ile elif le hiç anlaşamayız tartışma büyüdüğünde bende seni seviyorum elif .Oy ve yorum yapmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın . ❤️💛
Instagram : sumeyra_ugur_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Yapraklı Yonca 1
Teen FictionGüneş bile sarı doğup kırmızı batıyorsa sen daha neyin kafasını yaşıyorsun.