🍀🍀🍀🍀
Damla ...
Baran ...
8. BÖLÜM GALATASARAY
Baran , tek elinde telefonu , diğer elinden montu hızlı yürüyordu kaldırımda .
Damla ile buluşacakları yere geç kalmıştı biraz paniği ondandı . s
Sonuçta Damla ile ilk defa buluşacaktı .
Güç bela Damla ile randevu ayarlamış onada geç kalmak istemiyordu .
Damlaya son bir Birazdan oradayım mesajı atıp , telefonu cebine tıkıştırdı . mesajı atarken göremediği Ebruya çarpmaktan son dakika kurturdu .
" ıy çirkin şey , sana çarpsaydım beyin felci geçirirdim " dedi kendi kendine mırıldanarak sonra hiç bozuntuya vermedim kulaklığını kulağına takıp , devam etti yoluna .
Rock müziğini dinleyerek yürürken
" Gelen seksilik ve havalılık hissi " diye mırıldandı kendi kendine .
Eli ile siyah saçlarını düzeltti moduna uygun olarak .
O gün Damla için erkenden kalkıp saçlarını yapmıştı .
uzun yalvarışların sonunda ilk defa bir şeyler yapma teklifini kabul etmişti . Geç kaldı .
Damlanın gitmesinden korkuyordu . ondakika kadar sonra ulaştı sokağın ucuna .Müziği kapatıp , kulaklığını da çıkarıp montunun cebine koydu .
Damla oradaydı işte ... Tam kendini görmesi için el sallıyordu ki bir çocuk geldi Damlanın yanına .
Baran istemsizce durup bekledi .
" kim bu pezevenk ? "
Sinirlenmemeye söz vermişti ama ilk dakikadan sinirlenmişti bile . saçlarını düzeltip eskisinden daha hızlı yürümeye başladı .
üç adımda koca sokağı geçmişti sanki , öyle hızlı varmıştı yanlarına . Damla ,Baranı görünce gülümsedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Yapraklı Yonca 1
Novela JuvenilGüneş bile sarı doğup kırmızı batıyorsa sen daha neyin kafasını yaşıyorsun.