1. BÖLÜM

80 13 10
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yonca

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yonca ...

1.BÖLÜM  ± ĞALATASARAY

YONCANIN DİLİNDEN...

" Yonca , Yonca , Yonca , Yonca ,"
Elif başımda Bozuk plak gibi öterken yorganın altında Çin işkencesi geçiren Ben oluyordum .
" Yonca , Yonca , Okula geç kalıyorsun Yonca , Yonca kalk . "
"Ne var ya Yonca , Yonca kalkdık işte git biraz da kendine işkence yap ." Artık beynim Elif'in ötmesine dayanamayıp yorganın altından çıkmaya gönlüm razı oldu .
Yatakta doğrulduğum'da Elif Nihayet susmayı başarmıştı en çok Kavga ettiğimiz şeyde sabahları Yonca diye ötmesi  olurdu .
"Boğazın kısılsa'da yonca diye öteme" yatağımda esnerken Elife saydırmayı hiç ihmal etmiyordum .
Yine her zamanki gibi ayağa kalktığımda pijamalarımı ters giydiğimi fark ettim kendi salaklığıma gülerek yüzümü yıkadıktan sonra ters geceliğimi üzerimden çıkardım.
Oh be bugün Elif den geceliğini düzgün katlamadın dırdırı yemicem ,ters giydigim için düz çıktı Bugün düz çıktı yarın ters çıkacak ozaman bugün dırdır yok yarın var . Her zaman dırdırsız geçse ne güzel ama Elif varken mümkün değil .

" Banamı saydırıyorsun yine sen "

" Olurmu Elifcigim "

" Çok konuşma okula ğeç kalacaksın "

" Okul formam nerede "

" Dolabına attım "

" Pontolonum yok , yinemi yıkamadın yoksa  "

" Dizleri çimen lekesi olmuş bende çöpe attım  "

Sinirle nefes alıp verdim .
Ne demişti o çöpeme attım dedi.

" Ne ! İyi halt ettin ,Elif ben şimdi okula nasıl gidicem  "

" Eteğini giy boşunamı aldım "

" Almasaydın ozaman sana etek al diyenmi oldu . "

Elif odamdan gülerek çıkarken kafasına yastık atmayı ihmal etmedim .
Gereksiz insan ya , pantolonumu nasıl çöpe atar nasıl gidicem ben şimdi okula .
Etekle rahat edemediğim için ğiymeyi sevmiyordum .
Eşortmanla mı gitsem .
Mal mısın Yonca gittin de ne oldu öğretmen derse almadı yine almaz ne yapsam ne yapsam of Elif offff .
Okul Gömleğimin Altına siyah eşortmanımı giyip Kahvaltıya indim . Elif Rümeysa'ya mamasını yedirirken şaşırmadım bakışları attı Her zamanki gibi .
Babam masaya oturduğunda ilk gözüne çarpan şey benim pantolonum olması gerek hemen sordu "okul pantolonu niye giymedin kızım. "
Ben de sesimi yükselterek , " Elif çöpe atmış " dedim.
Bizimki hiç boş durur mu , kendini savunmak isteyerek " Eskiyik'di giyecek bir yeri yoktu" dedi .

Dört Yapraklı Yonca 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin