4. BÖLÜM

45 12 7
                                    

Hasan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hasan ...

ALAYINA ASLAN ÖLÜMÜNE ULTRA ASLAN .

SİZE ĞÖRE TESADÜFTÜ BİZE ĞÖRE ALIN TERİ .

4. BÖLÜM + ĞALATASARAY

HASANIN DİLİNDEN ...

Hiç kıvırtmayı bilmeyen insan arka-
daşları sayesinde âlâsını sınıyapar .
benim yaptığım gibi .

Yoncayı kaçırma işlemi başarı ile tamamlandıktan sonra baranın evine vardıgımızda herkez hâlâ kakır kakır ğülüyordu .
Salona geçip oturduğumuz'da Onur Yoncanın bohçası ortaya atıp,

" Ne diye kafama atıyon şu zımpırtıyı , neye uğradığımı şaştım , bide el sallıyor " dedi .

Yonca dayanamayıp onurun saçlarını karıştırarak eşofman getirdim diye bağırmamaya  çalışarak biraz kükredi .
Baran ortalıkta görünmüyordu ğaliba mutfaklarda .
mutfağa gidip Baranın  çerez , cips , kolayı hazırlamasına yardım ettim .
Biz Baran ile yiyecek içecekleri Katmaya çalışırken salondan oryantel müzik sesleri geliyordu .
Baran , "gece başlasın" diyerek siyah kolaları birbirine tokuşturarak salona doğru koştu .
Bende Barandan biraz sonra içeri  girdiğimde herkez kıvırtıyor du , kurtlarını dökmek bu olsa gerek . yonca eşormanını giyip üzerine de dönsöz elbisesinin yırtmaçlı Eteğini giymiş , ğören'de  kaleye top atmaya çalışan futbolcu zanneder .
Herkez acemice kıvırtmaya çalışıyor , Onur renkli sütyenin içine portakal sıkıştırıp kıvırtmaya çalışırken yoncanın alnına para yapıştırıyor du . Onur oynarken portalın biri yere düşünce  "kıymetlim, kıymetlim " diye bağırınca gülmemek mümkün mü.

Salak Baran masanın üzerine çıkmış oradan bana   " Hasan kaslı erkeğim tut beni " diyerek bağırırken  birden üzerime  atlayınca kendimi yerde buldum .
Yonca gelip kalkmaya yardım etti Baranı dövmek için hazırlanıyordum şerefsiz Baran onur ile yoncanın arkasına saklandı , yonca ellerimi tutarken onur disko topuna benzeyen sütyeni üzerime geçirince alnıma on TL yapıştırdı .
İçimden bir küfür savurdum .
Önce biraz Tarkan edasıyla kıvırtıp hıncımı alamadığım Baranın üzerine  çöktüm .

Saat oniki olmuş ben dahil olmak üzere herkesin yemekten midesi patlayacak kadar şişmişti, Mide fesadı falan mı ğeçiriyorduk .
Yorgunluktan herkez kendini yerlere atmış yonca dayanamayıp kusmaya gitti.
Baran ise elindeki buzu kafasına koyarak tan  koltuğa yatıp "oy başım oy başım" diye sızlanıyor güzel kafa atmıştım bir daha benimle uğraşmazdı .
Yonca yüzünü silerek içeri girip kendini halının üzerine atıp " mide faciası geçiriyorum" diye sızlanırken Onur elinde bitki çayı ile içeri girdi .
Onurun etrafında toplanıp çaylarımızı ellerimize alıp  halının üzerine yani  onurun yanına oturdum.
Baran çayını içerken "başım başım" diye hâlâ sızlanıyor yonca çayını yudumluyor . 
Telefonuma gelen mesaj ile çayımı yere koydum .
Mesaj Hülyadan ğelmişti .
Hülya bana bu saatte niye mesaj atsıt'ki ?
Mesajı açtığımda kim o kız! yazıyordu yanımda oturan Onur görmüş olacakki gereksizin ağzı hiç boş durmu .

" kim o kızmı , yenge dişli galiba , yoksa başka birimi var lann "

O kızın kim olduğunu bende anlamamıştım yoncadan başka kız olmadıki yanımda .
Onur ile itişmeye başlayınca Yonca,
" vurma şuna salak edicen , sen kıvırtırken telefonun çaldı bende baktım hülya seni sordu yanımda  dediğimde  yüzüme kapattı zaten müzikten anlaşılmıyordu sesi. "

" Ben yarın konuşurum onunla , akşam sinamaya gidelim mi diye çok ısrar etmişti , maç oluncada  biraz atar yapmıştı zaten ."

Onur, "Hülya ile maç yüzünden daha çok kavga edeceksin söylemedi deme"

Yonca, "ilgi bekliyordur belki"

Baran, "Damlaya ilginin alasını yapıyorum .
Eee elde var sıfır ."

Yonca, "Herkez faklıdır"

İç ğeçirirken konuşmaya devam ettim .
" Sen üzerine alınma Yoncam , Bütün kızlar antik kuntik ilgiçler yağni ilgi verirsin istemez vermesin bekler . ortasını bulmak çok zor ."

Onur, "sabah siporda kız gördüm ama çok farklıydı, fıstık ğibi"

Onur yine kız muhabbetine girince konuyu değiştirmek istedim ,
" kızı boş verin de Baran Annen ile Baban olsaydı hayatta eylenemezdik."

Yonca, "Harbi Annenler nerede ?"

Baran, "yazlığa gittiler , Aslında yatıya kalmazlardı ."

Onur sırıtarak " Bir şey mi yapıyorlar" dedi.

Baran ise düşünceli ğörünümü ile konuşmaya devam etti .
"Harbi lan Annem arkadan Avnii diye bağırıyordu .
Haydi işşallah kardeş geliyor bana ."

Onur, "Ozaman avni amca anneni sik."

Sik derken Yonca eliyle yoncanın ağzını kapattı .
Onur herşeyi löp löp  diye söyleyen tip olduğu için durduran genelde yonca olurdu .
Onur yoncanın parmaklarını ısırıp cümlesine devam edince yoncanın bohçasından sonra ikinci darbe olarak benden yastık yemiş oldu .

Çöplüğe çevirdigimiz evi biraz olsa temizledikten sonra evlere dagıldık , Onuru eve bıraktıktan sonra Yoncayı da balkondan evine girdirip kendi evime gitmek için arabamın önüne geldiğimde Hülya araba önünde beni beklerken buldum .

" Hülya !  Bu satte ne işin var burada ? saatten haberi varmı senin tek başına mı çıktın ? "

" Yoncanın senin sırtında ne işi vardı ?"

" Midesi bulanıyordu bende balkondan çıkmasına yardım ettim ."

"Hani maç izleyeçektiniz "

" Maçı izledik Hülya .  Hem sen niye beni sorguya çekiyorsun ?"

" Sevgilim olduğun için olabilir mi , maç izleyeçeğiz dedin sinamaya gitmedik ama sırtında yoncayı gezdirirken görüyorum seni "

" Sen iyi değilsin Hülya içmişsinde hadi arabaya bin seni evine bırakmayın yarın konuşuruz ."

" Binmicem kendim giderim ben "

" sen binmezsen ben bindiririm "

Hülyayı eve bıraktıktan sonra üçte yatağıma yatabildim üzerimi değiştirmeden uykuya dalmıştım .

Hülyayı eve bıraktıktan sonra üçte yatağıma yatabildim üzerimi değiştirmeden uykuya dalmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy ve yorum yapmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın ❤️💛

Instagram :sumeyra_ugur

Dört Yapraklı Yonca 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin