2. BÖLÜM

60 12 13
                                    

Onur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onur ...
                                                 

2. BÖLÜM + GALATASARAY

                                             

ONURUN DİLİNDEN  ...

Kusmuğun rengi varmıdır ?

Akşam geç yattığım için sabahları uyanmakta zorlanıyorum , annemin zoruyla kalkıp yüzümü yıkadıktan sonra pembe geceliğimi üzerimden çıkartıp okul formamı üzerime geçirdim .
Pembe geceliğimi düzgünce katladıktan sonra dolabımın içerisinde olan sandığın içerisine koydum .
Babam erken gitmiş annem çayını içiyor'du .
Halime hatunun  sabah övgüleri yine başlıyordu içimden öv beni anne öv beni dedikten sonra beş üzerinden geri sayıma başladım .
Bir , iki ,üç , " yakışıklı oğlum benim " işte gol dün dört bugünde üç'de gol atmıştım .
"Efendim halime hatun , yine sabah övgülerinemi başlayacan yoksa " ?

"Yakışıklı oğlum , benim minik bebeğim   Dün yan komşunun kızı sena sana parfüm almış odana koydum ."

"Anne biliyorsun esmerlerden hiç hoşlanmam , o yüzden şansını zorlama benim idolum şarışın kızlar"

" Ayıp olmasın parfümü bari kullan

" oy halime hatun tamam kullanırım "

Annem çayını bitirdikten sonra çantasını alıp evden çıktı , vay çakal geç kaldım bahanesiyle masayı yine bana bırakmıştı .
Tostumun yarısına geldiğimde kapı çaldı halime hatun birşeyler unutmuştu galiba ,kapıyı açtığımda karşımda yonca vardı .
Rüyamı görüyorum .😨

" Hayırdır bu saatte ayakta olmazdın sen , kıyamet kopuyor da benim mi haberim yok "

" Bugün onuru ugraştırmayayım dedim . "

Acaba yoncanın kafasına taş falanmı düştü yoncayı apartmanın önünde dikilmediğime sevinsemmi üzülsemmi bilemedim .
Masaya oturduğunda yoncanın eşotmanı gözüme çarptı , kesin Elif'le kavga etmişti .

" Geleceğini haber verseydin erken çıkardım "

" Aradım bakmayınca bende halime tetzeye aradım "

" Dün gece yatağa zor attım kendimi sabah halime hatunun zoruyla kalktı , zaten masayıda bana bıraktı . "

" lan halime teyzenin uyandırışı  ne âlâ muâllâ , Elif'i zannedersiniz bozuk  plak yonca , yonca , yonca "

" Acı yorum sana "

Masayı beraber kaldırdıktan sonra ben saçlarımı yaparken yonca bulaşıkları sudan geçiriyordu .

" yonca saçlarıma baksana güzel olmuş mu " ?

" sen her halinle güzelsin kanka "

" Ön kısmını sarıya boyatsam nasıl olur ?
  Ğözlerini boğa gibi ne bölertiyorsun kız "

yonca begenmezce burun kıvırana," Çağatay akmanın saçları gibi " diyerek açıkladım .

" Bok gibi olur"

" Neeee "

" Bebekler isal olduğunda sarı olurya aynı onun gibi "

" Tamam sus hayal edince bile midem alt üst oldu ."

Kafamın üzerinde bebek kakası düşününce asla Yaptırmayacagıma  karar verdim Nasıl benzetmeler yapıyordu bu kız , babannem görse gerçekten bebek kakası zannederdi galiba . Ben düşüncelerime daldığım da yonca yine herzamanki gibi Elife saydırıyorsun elif yine yoncanın pantolonunu birşey yapmış benden istiyordu.
Dolabımdan temiz olanı çıkarıp hâlâ Elife söylenen yoncayı susturmak için suratına attım , başarmış tımda bunu her zaman denemeliyim iyi fikirmiş .
Odadan çıkıp yoncanın pantolonu giymesini beklerken Hasan aradı parka gitmişler bizi bekliyorlarmış .
Yonca giydim diye bağırınca odaya girip mavi ceketimi üzerime geçirdim masanın üzerinde halime hatunun bahsettiği parfüm duruyordu , çabuk bitsin diye yarısını üzerime boşaltım bana bakan yoncayada sıkmayı ihmal etmedim alışkın olmadığından galiba öksürmeye başladı .
Ayakkabımı giyerken yonca içerde fenalık falan geçiriyordu galiba .

" kız geç kalıyoruz çabuk olsana "

Yonca odadan çıkınca öksürmekten ğözleri dolmuştu .
" kızım benim evimde de kendi evinde de geç kalmayı nasıl başarıyorsun , helal olsun lan sana valla "

'parfüm zehirlenmesi geçiriyorum"

" Hasan aradı parkta bizi bekliyorlarmış "

Yonca ayakkabısını giyip hızlıca ayağa kalktı " ozaman yarış kim önce varırsa onun istediğini yapar" dedi ve koşmaya başladı .
Genelde yarışı ben başlatırdım yoncanın koşmasıyla arkasından  koşmaya başladım  hızlı koştuğum için yoncaya yetişe bilmiştim' ki rampan bozulmuş dediginde durup siyah camlarında film çekilmiş olan arabada saçlarımı düzeltmeye başladım .
Ben saçlarımı düzeltirken arabanın camı yavaş yavaş açılınca sarışın kız göründü  büyüleyici şarışın .
Yarışı es geçip kendimi sarışın kıza odakladım .

"Selam güzellik ne güzel gözlerin var senin "

" Teşekkür ederimde gitsen iyi olur "

" Hiç iyi olmaz gidersem  güzel gözlerinden mahrum kalırım ."

Kız acıyan gözler ile bana bakınca ne olduğunu anlayamadım sonra enseme inen elle arkama döndüğümde bir doksan veya bir doksan beş boylarındaki piçi görünce bende kendime acımıştım , kaçmak için çare bulmam lazım .

" sen benim kardeşimemi asılıyon lan"

"Hayır abi adres sordum "

" Ben sana şimdi adresi gösterecem "

Kaç onur kaç, arkama bile bakmadan koşmaya başladım ben koşarken arkamdaki  sırık herif  küfrediyor ben ise kurtulduguma şükrediyorum .
Hâlâ arkamdamı diye baktığımda yoktu derin bir nefes aldım oh ucuz atlattım.
parka girdigimde bizim öküzler çimlerin üzerinde uyuyorlardı Hasanın kafası Baranın kıcında yoncanın kafası hasanın karnının üzerinde duruyordu .
Baran da kendi halinde çimlerin üzerine kıvrılmış yatıyor du .
Hızlıca koşup üzerlerine atladım.
" Altta kalanın canı çıksın " kimsenin canı degilde parmagım yoncanın ağzına girince tabi delikızda  kalkmaya çalışınca boğazına girmiş olabilir .
yonca hasanın pantolonunu kusarken  her zamanki gibi hassas midem söz geçiremeyip bende kustum .
Bizi görenler deli sanırdı  ğaliba. Yonca  ve ben gülüyoruz Hasan kusmukların altında tepiniyor Baran yardım edin diye feryat figan bağırıyor .
Kısacası okula ğeç kaldık .

                        ⚽️⚽️⚽️

ASLAN ORMANLARIN KIRALI , KARTAR GÖKYÜZÜNÜN ,
KANARYA İSE  CİVCİVLERİN KIRALI

                         ⚽️⚽️⚽️

Oy ve yorum yapmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın. ❤️💛

Instagram : sumeyra_ugur_

Dört Yapraklı Yonca 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin