3. BÖLÜM

62 13 10
                                    

Baran

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baran ...

3.BÖLÜM ± GALATASARAY

BARANIN DİLİNDEN ...

Birğün önce

      ☀ Yoncayı kaçırıyoruz ☀

Bugün günlerden pazar olduğu için sabah kahvaltısı ile öğle yemeğini beraber götürmüş oldum .
Annem ve babam yazlığa gitmişlerdi , yazlıktan ne anlıyorlar bilmiyorum dağın başında ev , ne diye aldılarsa .
Masayı toplarken kapı çaldı dün karagül siparişi vermiştim o gelmişti galiba cüzdanımıda alıp kapıyı açtım .
Genelde hep erkek olurdu hayret kız getirmiş .
Kız  "siparişiniz " dedi ve karagülü bana uzattı .
Teşekkür ederek  karagülü elinden aldım ve parasını ödedikten sonra içeri geçtim .
Yine herzamanki gibi karagüller muhteşem görünüyor farklı bir ağırlığı vardı güllerin belki de bu yüzden çok seviyorum .
karagülü koklayıp üzerimi değiştirmek için Odama geçtim dolabımı açtığımda en sevdiğim tişörtüm yoktu of anne yinemi yıkamadın .
Siyah üzerinde mor şeritleri olan gömleğimi giyip altıma kot pantolonumu çektim .
Çekmeceden çıkardığım kalpli posditin üzerine yine herzaman yaptığım gibi seni seven biri yazıp karagül  yapraklarının arasına sıkıştırdım .
Hasanın doğum günümde aldığı parfümü sıkıp evden çıktım .
Halk otöbüsüne binip damlanın evinin yanındaki durakta indim  evlerinin önüne geldiğimde kapı açılınca ağacın arkasına saklandım . ucuz yırttın Baran az kalsın yakalanıyordum normalde damlanın annesi bu saatte komşuda olması lazım niye geç kaldın kız komşuya senin yüzünden az kalsın Damlama yakalanıyordum .
Annesi evin bahçesinden çıkınca cebimdeki kar maskesini çıkarıp kafama taktım , gülleri son kez koklayıp damlanın kapısının önüne bıraktıktan sonra zili çalıp uzaklaştım on beş dakika sonra tekrar baktıgımda güller yerinde yoktu . Durağa doğru yürürken karmaskesini cıkarmadıgımı hatırlayıp cıkardım . Bende insanlar niye öcü görmüş gibi bakıyor diyorum kendi kendime ğülüm .
Acaba hırsız falanmı zannettiler .
Kar maskesini cebime sokup hızlıca durağa doğru koştum , otobüs gelince bindim ve eve gidip biraz karagül özledim akşama maç vardı o yüzden bugünkü bölümü bitirmem lazımdı .

İki Saat sonra

Karagül filmini izlerken fıratın arabasının nehre uçma sahnesinde heyecandan tırnaklarını kemirdigim için akşama maç izlerken giyecek tırnak kalmamıştı , acaba suyun içinde bekletsem uzarmı ? Evet çok mantıklı fikir başta ne kadar mantıklı gelsede parmakların dedeminkinden kötü olunca vaz geçtim parmaklarımı birbirine birleştirdigimde aynı beyine benziyordu ben salak salak düşünürken telefon çaldı .

" Efendim baba "

" oğlum biz bugün gelmiyecegiz işimiz çıktı "

Annemde arkadan " Avnuicigimm " dedi ve babam telefonu kapattı .

Akşam maç vardı ve biz evde yalnız olacaktık uğğğ muhteşem akşam kopuyoruz.
Hemen Whatsapp tan  4 yapraklı yonca gurubuna girdim .

 Hemen Whatsapp tan  4 yapraklı yonca gurubuna girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dört Yapraklı Yonca 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin