Chapter 18

414 37 0
                                    

- Selepas Seminggu

" Awak " Mark bersuara

" apa " Haneun masih leka menonton TV sambil memakan keropok lay's .

" Saya nak bawak awak kat satu tmpat ni " Mark mengambil kunci kereta yang berada di atas meja.

" EH SABARLAH!! " Haneun segera pergi ke biliknya untuk menukar pakaian.

" baiklah ._. " Mark terdiam , first time dia nampak Haneun sebegitu , eh yeke? Yeke first time?

-fast forward...

" apa jlh kau mimpi kan mark nak bawak aku gi tempat rahsia , ingt sweet ke " Haneun membebel keseorangan.

Mark yang sedang memandu hanya mendengar celoteh Haneun. " aku tak tahu lah apa jadi kat kau sampai kau berubah macam ni.. " nada suara Haneun tiba-tiba bertukar.

" kenapa awak ni.. " Mark memandang Haneun , kelihatan Haneun tengah menyeka air matanya yang semakin lama semakin deras mengalir.

" kau lah! Kau tahu tak kau layan aku macam kau suka aku , kau layan aku macam aku ni special gila. Padahal aku ni jadi isteri kau sebab keluarga kita nak je dan aku tak rasa kau sayang aku sebagaimana aku sayang kau " Haneun menangis dengan kuat sekali. Apa jelah dia ni.

" janganlah cakap macam tu.. sikit je lagi nak sampai dah.. " Mark terus memandu ke destinasi yang ingin ditujunya.

" apa-apa jelah!! Benda betulkan!? " Haneun menghentakkan kaki. " nyampah lah mampus kau lah! " Haneun merajuk. Alah ngadanya.

" hm.. awak tunggu eh sikit lagi nak sampai.. " Mark teruskan memandu. // tak bolh ni.. kalau Dia tau aku buat Haneun marah , habislah aku.. // Desis hati Mark kerisauan.

To be continue..

Ehhh maaf chap ni pendek , next chapter ending dia! Promise 😚 .

Twins Brother | Mark TuanWhere stories live. Discover now