“hehe..aku cuma nak tahu je..kau hidup lagi or tidak..yelah..aku kan baik ornag nye..”jisoo memuji diri sendiri
“kau ni..same je macm mark,suka puji diri sendiri...”haneun
“we...aku dah nak kena balik ni sebb aku ada hal..ok bye..”jisoo terus keluar dari cafe itu dan berlari terus balik ke rumah..
“dia tinggalkan aku macam tu je...haish..inilah kawan..”haneun pon membiarkan jisoo pergi dan menghabiskan cofee dia dan juga jisoo..katanya tidak baik membazir..
Selepas haneun menghabiskan cofee,dia pun keluar dari cafe itu..dia berjalan pergi ke arah bus stop yang berdekatan..
Tiba² dia baru teringat yang mark ada memesan burger cheese kepada..
Dia bangun mahu bergerak dari tempat bus stop..tiba² hujan turun dengan lebat..mujur temoat bus stop ni ada bumbung kalau tidak habis basah kuyup haneun..
“tapi,kalau aku tunggu hujan berhenti..nanti tak sempatlah nk belikan burger untuk mark..bus datang pukul 3 setengah..sekarang ni baru pukul 3,so aku still ada masa lagi..jom redah..”haneun bercakap seorang diri sampai dia pun tidak perasan yang ramai orang memandangnya seperti memandang ornag gila..
Haneun terus meredah dan terus bergerak ke arah kedai burger..
___________
Di rumah..“mana haneun ni..lambatnya..risau pulak aku dengan burger ayam cheese ikat tepi..”mark memang lelaki yang tidak guna..
Mark pun bangun dari sofa dan mengambil jacketnya..
Dia terus keluar untuk mencari haneun dan juga burger ayam cheese ikat tepi nya..
______________________Haneun berlari pergi menuju ke arah bus stop sambil membawa burger yang di order mark..tiba² burger itu terjatuh dan berguling pergi ke jalan raya..
Waktu itu haneun hanya fokus pada burger itu dan tanpa dia sedari satu kereta hampir melanggarnya..
“haneun!!!!!!!!!!!!!!!!”
Seseorang telah menyelamatkan haneun..
“mark?”haneun
Walaupun mark dapat menyelamatkan haneun..tetapi dia masih lagi menangis dengan kuatnya..
“mark,kenapa kau nangis..??kau kan dah selamatkan aku..”haneun
“aku dah selamatkan kau..tapi aku tak dapat selamatkan burger ayam cheese ikat tepi aku.....huarghh!!”mark menangis dengan kuatnya
“😑😑😑😑”haneun
;TB;
sorry kalau typo guys , busy sebb sekolah 🔥
YOU ARE READING
Twins Brother | Mark Tuan
Fanfic❝Aku cakap ni jangan marah eh?❞ Lenght ; 19 Chap , 1 note. Status ; Complete! --- 12.12.2017 - 12.2.2018 Vomment ? Yes, please :3