Ďalší deň prišiel skôr, ako bol pripravený. Uprene sledoval stenu nad sebou a rozmýšľal nad budúcnosťou. Bude všetko rovnaké? Vráti sa späť v čase? Ako je možné, že tu je? Ovplyvní to budúcnosť? Jedno iste vedel. Chcel späť. Nechcel znovu prežívať najväčšie chyby jeho života. Aj keď v tejto dobe ich za chyby nepovažoval.
Mal však možnosť všetko napraviť. Zmeniť budúcnosť. Vojnu. Prečo je tak sebecký a nenapadlo mu toto? Vystrelil z postele ako ohnivá strela. Hodil na seba prvú vec, ktorá ležala najbližšie ku nemu na zemi. Miernym zrýchleným tempom sa vybral sa vybral do spoločenskej miestnosti a k jej východu. Remus ho prekvapene pozoroval.
„Kam sa tak ženieš?" zvolal za ním.
„Do riaditeľni."
„Čo si zas vyviedol?"
Sirius už neodpovedal. Niežeby nechcel, ale už ho nepočul. Bol príliš ďaleko. Cesta ubehla dosť rýchlo a už klopkal na dvere. Po pozvaní, vošiel do vnútra. Na stoličke sedel riaditeľ a sledoval jeho počínanie. Bol dosť prekvapený.
„Poslal vás niekto za mnou?"
„Nie." To ešte viac prekvapilo riaditeľa.
„Tak čo stalo? Nepredpokladám, že by ste prišiel sám od seba."
„Tak to vás prekvapím."
„Tak sa najprv posadte a povedzte mi, čo sa stalo." Sirius sa zvalil do sedadla pred stolom. Zložil si hlavu do dlaní a vzdychol si. Nevedel ako začať. Alebo áno, ale riaditeľ by si pomyslel, že je blázon. No nič iné mu nenapadlo.
„Prežil som budúcnosť a práve som sa z nej vrátil." Zdvihol hlavu, aby videl riaditeľovu reakciu. Nevedel však zistiť nič. Riaditeľ mal zamyslenú masku na tvári. Možno dokonca takú neprítomnú. Nakoniec sa však obrátil späť k jeho študentovi.
„Povedzte mi všetko." A tak Sirius rozprával. Riaditeľ ho nezastavoval a občas si pre seba pokyvkal hlavou. Žiadna iná reakcia. Žiadne prekvapenie, keď odhalil zradcu Petra. Ani smrť Potterovcov. Malý Harry. Strata a návrat Voldemorta. Iba pri spomienke na to, že James to nevzdal a bol odmenený, sa riaditeľ málinko usmial. Nakoniec znovu prikývol.
ESTÁS LEYENDO
VER MI (HP FF)✔
FanficSirius sa nedopatrením dostane do svojho mladšieho ja v školskom veku. Už vie čo sa stane v budúcnosti a rozhodne sa, že varuje ostatných. Nanešťastie ho jeho mládenecké výkyvy doženú a zapletie sa do nich. Ako to dopadne? Bude sa budúcnosť opakovať...