Přijely jsme do Prahy a šly jsme spát. Ale to jsem nevěděla co se stane další den. Vzbudila jsem se vedle roztomilého a rozespalého Pepy. Byl tak roztomilý. Asi jsem udělala 100 fotek protože byl tak roztomilý prostě OMG. Mimochodem bylo 5:27 ráno a pro Pepu to je fakt brzo. Tak jsem šla do kuchyně si dát snídani. Najednou přišel Kuba. Ahoj ty ještě nespíš "řekl". Ne a proč ty nespíš "zeptala jsem se". No musím jít do krámu,chtěla bys něco "zeptal se Kuba". Na ne ale děkuju za optání "řekla jsem a pousmála". Pak vstal Štěpán. Ahoj raní ptáče "řekl". Ahoj Štěpo "řekla jsem". Hele je mi nějak špatně tak si jdu do obchodu pro prášky "řekl". OK "řekla jsem". A na konec vstal Pepa. Já jsem chtěla jít po schodech nahoru a najednou na mě bafl Pepa. Víš jak jsem se lekla "řekla jsem". Chytl mě za ruku. Lásko moje dneska musíš jít pryč alespoň na 2hodiny "řekl Pepa". No dobře a proč "řekla jsem". Nebuď zvědavá (dal mi pusu).
Tak jsem šla k sobě domů a koukala na telku. Najednou mi zavolal Pepa že pro mě přijede a ať si vezmu "jakoby svatební šaty". Tak jsem si je vzala.
P.S. jsou svatebníA Pepa měl na sobě tohle.
No málem jsem na pusu spadla. A Pepa na mé šaty řekl :" Ty jsi tak moc moc nádherná". Juj tak to děkuju a chytla jsem ho za ruku. Kam to budeme "řekla jsem". K nám domů "řekl a něžně mě políbil". Jak jsem šla z mého pokoje dolů tak před domem stála limuzína. OMG. Ty jsi objednal limuzínu?! Jo.
Takhle vypadala. Jak jsme dojeli domů tak jsem slyšela hrobové ticho a najednou zpoza gauče vylezli Yb: Bax,House,Wedry,Gogo,Ment,Vláďa Video a mnoho dalších. Já furt nevěděla co se děje. Najednou si všichni stouply do kruhu a od Pepy zaznělo : "Karolínko vezmeš si mě"?
Začala jsem hrozně hrozně moc brečet a řekla jsem :" Ano a moc ráda".
Dali jsme spolu párty a dali si dort.
Pak jsme šly spát.Mimochodem jak na začátku kapitoli zaznělo že Bax si jde pro prášky tak šel pro sako pro Pepu a House šel pro dort.