Jak jsem s nim domluvila tak jsem si šla zabalit věci - pyžamo,hygiena, atd... Po 1 a půl mi zavolal Pepa a řekl že už je dole a čeká tam na mě. Já jsem neváhala a vzala jsem klíče ,zamkla jsem a běžela dolů. Pepa držel velkou kytici růží.
Jé děkuju "řekla jsem a začala se červenat". Tak pojď , jdeme do auta "řekl Pepa". Jak jsme dojely tak u dveří stály 2 kluci . Ahoj jmenuju se Štěpán a já jsem Kuba "řekly". Ahoj já jsem Kája "řekla jsem vystrašeně". Sundala jsem si kabát a šla jsem si sednout na gauč. Pak ke mě přišel Štěpán a řekl mi že mě má Pepa rád ale neříkej mu to prosím. No OK a díky moc za informaci "řekla jsem". Pak ke mě přišel Kuba a řekl mi to samí ale já jsem řekla že to vím od Štěpána. Pak ke mě přišel Pepa a začaly jsme si povídat. Pak mi Pepa řekl že mě má rád. Já jsem z toho nemohla! Málem jsem tam omdlela. Potom se blížil večer a já jsem si myslela že budu spát na gauči ale ne já jsem spala s Pepou. Omggg s takovím svalnatým,krásným,milým a prostě nejlepším klukem budu spát v posteli. Udělám si s nim hodně cute fotek. Už byla noc a já jsem se šla převléct do noční košilky.
Ano já vím je moc odvážná. Co jsem vyšla z koupelny tak jsem viděla na zemi růže a vedli do pokoje. V pokoji na posteli bylo udělané srdíčko z růži.
Jůůů to je tak hezký. Bože můj. Pro mě není možný?!
A najednou mi zapípal mobil,byl to instagram že mě tam někdo označil.A bylo tam tohle. Omggg. Najednou se otevřeli dveře a tam stál Pepa. To je pro mě "zeptala jsem se". Ano "odpověděl Pepa". Jůů tak to děkuju. Miluju tě lásko moje "řekl Pepa". Já tě taky miluju. A nechceš jít spát"zeptala jsem se"? OK a uděláš pro mě něco "zeptal se Pepa"? Pro tebe cokoliv" řekla jsem a pousmála jsem se"! Začne s mě líbat ? Tak jo. Asi 2hodiny jsme se líbali a pak jsme šly spát.