Náštěva táty

221 11 0
                                    

Co jsem se vzbudila, tak jsem si vzala mobil do ruky a běžela rychle po schodech dolů. Volala jsem tátovi jestli můžu k nim přijet. Řekla "jo". Strašně jsem se lekla protože za mnou stál Pepa. Ahoj lásko 'řekl". Ahoj miláčku "řekla jsem a začala ho líbat". Hele můžu se tě na něco zeptat"řekla jsem". Ano na co chceš "odpověděl Pepa". Nemohly bysme dneska jet za tátou do Liberce. OK a s kým "řekl". S Tebou, já, Štěpán a Kuba.
OK tak já jim to jdu říct "navrhl". Ne lepší je když to uslyší ode mně"řekla jsem". No OK "řekl a políbil mě". Tak jsem je svolala do obýváku. Tak kluci , chci vám něco říct! Nooo "řekly kluci jednohlasně". Chcete jet se mnou a Pepou k tátovi? Jo klidně a kde bydlí"řekly"? V Liberci"odpověděla jsem vystrašeně". OK tak my jedeme "řekly nadšeně ". OK a vemte si sebou pyžamo , budeme tam spát"řekla jsem s úsměvem".

O 2 hodiny později ...

Kluci už musíme jet "řekla jsem a Pepa mě vzal do rukou". Můžu si vzít s sebou kameru "zeptal je Štěpán"? Ok "odpověděla jsem". Wow kluci vy máte Ferrari "zeptala jsem se"? Jo .

Tak jsme naložili věci a jely jsme všichni k tátovi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak jsme naložili věci a jely jsme všichni k tátovi. Jak jsme přijely tak na nás čekalo nemilé překvapení. Byl to táta a řekl že chce viděl mého přítele. Tak jsem ho představila všem. Byla noc a já jsem spala s Pepou a kluci spaly rozděleně.

P.S. druhý den jsme jely do Prahy

Jenom kamarád ? /ArtixKde žijí příběhy. Začni objevovat